FANDOM

הסקר השבועי

האם אתם בעד הקמת ארגון שכזה? (אנא להתייחס למספר הכתבות שיצאו. אם אתם נגד, חכו עד לפרסום הכתבות הבאות, אולי הן ישכנעו אתכם).
 
31
 
17

הסקר נוצר ב14:01 ב במאי 21, 2010, ועד עתה 48 אנשים הצביעו.

כתבות נוספות באותו נושא

UA: חלק 2

קישורים

אין קישורים נוספים.

הצעה מיוחדת, ניתוחה וסקירה: הקמת ארגון בריתות מאוחד.
מאת: AngelDream | תאריך:21/05/2010

כבר מספר חודשים ששחקני השרת זועקים לשינוי. בכל במה, ובכל צורה. זה יכול להתבטא בכמה דרכים- אם בניסיונות למהפיכה, לשינוי בכוח בצורה קיצונית; אם בתחינות בפורום לRTF להתפרק;

אם בצעקות ובקריאות גנאי לבריתות כאלו או אחרות, או בניסיונות פירוק של ברית כדוגמת IR, או נקמות שונות כמו SOF.

הבעיה היא, שזה בלתי אפשרי לדרוש לפירוק של בריתות. מדוע? כי זה מבטא אידיאולוגיה, השקעה. לכל אחד יש את ההנאות שלו במשחק, מדרכים שונות ומשונות- וזה בלתי אפשרי לשפוט מה היא הדרך הנכונה.

הדבר האלמנטרי שצריך הוא להקים בסיס משותף, שיאחד את כל שרת גמא תחת עקרונות וערכים שווים, שיעניקו לשרת ייחוד על פני כל השרתים- היכולת של השחקנים להתאחד יחדיו, ברית עם אוייבתה,

חווה עם הבוזז, וביחד להעמיד את גמא כמשמעות העליונה, ולטפח אותו- כדי ששחקנים נוספים יצטרפו, וגמא יהיה השרת הטוב ביותר באיקרים.

אולם, אין די בניסיונות של ברית אחת או שתיים, בכדי להשריש ערכים לשרת. אין די בניסיונותיהם בכדי להביא לשינוי, להביא להסכמות שיגרמו לגמא לפרוח, ולהיות השרת הטוב ביותר.

קיים צורך שכל הבריתות המשפיעות בשרת יפעלו יחד בתוך ארגון אחד שינסה לשפר את השרת הזה! ולא רק לשפר, אלא גם לייצב אותו. לשמר אותו לאורך זמן. להשריש לו ערכים כמו כבוד, עזרה, התחשבות וכו'.

במהלך סדרת הכתבות הבאות, אני אציג את הארגון האוטופי, זה שראוי שיוקם, אשר יאחד תחתיו את הבריתות הגדולות והמשפיעות בשרת, ויעניק לשחקנים החדשים והוותיקים משהו להיאחז בו. יעניק לגמא את התואר של השרת הטוב באיקרים ישראל.

אז מה זה בדיוק UA?

UA הינו ארגון אשר ישלב בתוכו כמות של 10-12 בריתות מהמשפיעות ביותר בשרת, תחת קורת גג אחת.

הארגון יתקיים בצורה של ברית, אך לא בתור ברית בפועל. יהיו לו גנרל, דיפלומט, מזכיר ומנהיג, אשר תפקידם יהיה לקחת אחריות על ביצוען של החלטות הארגון בפועל.

  • כיצד הארגון יגיע להחלטותיו?

ניקח מצב היפוטתי, ואליו נתייחס במהלך כל סידרת הכתבות שלנו. נניח ובריתות הארגון הן 5 בריתות, להלן: RTF, SOF, IR, SOLO, BIA.

RTF מציגה הצעת החלטה למזכיר הארגון שתפקידו להעביר הצעות להחלטת ועדת הארגון. הצעה לדוגמא: חופש העיתונות בשרת- כל כתב בכל במה בשרת, יכול לפרסם כל דבר על כל שחקן כל עוד זה לא נגוע ברעה או בהכפשה של שמות השחקנים או הבריתות.

המזכיר מאשר את העברת ההצעה לועדת הארגון, ומתכנסת ועדה מיוחדת, אשר כוללת 5 שחקנים: 5 שגרירים שקיבלו את ההצעה מבעוד מועד, ובשילוב עם הנהגת בריתם, חשבו על החלטתם. בעת ועידת הארגון, השגרירים מציגים את עמדתם:

IR בעד, RTF בעד, SOLO בעד; BIA נגד, SOF נגד.

ההחלטה מתקבלת, ומעכשיו- כל הבריתות שבארגון, אחראיות שכל השרת יבצע את ההחלטה הזו. במידה ובריתות יעברו על ההחלטה, לדוגמא- יתקפו כתבי עיתון אשר סיקרו את בריתן, ינקוט הארגון בפעולות כנגד הברית שעברה על ההחלטה.

כיצד? ראשית, בצורה דיפלומטית. בארגון ישנו דיפלומט, אשר אחראי לפנות לברית העוברת על ההחלטה ולשכנע אותה לחזור בה. אם זה לא הולך, ינקוט הדיפלומט בסנקציות כלפי הברית הזו. לדוגמא- ביטול חוזי תרבויות של בריתות הארגון עמה. או, ביטול חוזי שלום. ביטול המסחר וכדומה.

סנקציות שכאלו עלולות להוביל את הברית לחזור בה מהעבירה על ההחלטה. אך במידה והברית ממשיכה בשלה, יעבור המצב לגנרל UA, האחראי על נקיטת פעולות תגמול צבאיות. הוא ישלח יחידות צבאיות של מתנדבים מהבריתות השונות שמרכיבות את הארגון, לתקיפה על הברית העוברת על ההחלטה. כמובן שמהלך צבאי שכזה הוא דבר מסובך שכשלעצמו, אך חשוב להבהיר כאן שזה יכול להוסיף אלמנט אדיר של אקשן למשחק, שיטות דיפלומטיות שונות וכדומה.

חשוב להבהיר, שבכדי שארגון כזה יקום ויתוחזק בצורה טובה, ראשית כל- הוא צריך לפעול למען שחקני השרת. וזה אומר, לא לפעול בצורה אינטרסנטית של בריתות הארגון. לא יהיה מצב שברית X תפעיל את כוחה בארגון כדי למנוע מאויבותיה לתקוף אותה, או להיפך (זו רק דוגמא כמובן).

  • בהמשך הטור יהיו כתבות נוספות בנוגע לארגון, שיחשפו עוד על ההצעה. על הצבא, המסחר והדיפלומטיה. אל תחליטו לגבי עמדתכם בהצעה לפני שתקראו את כל הטור, שכתבותיו יתפרסו על פני מספר ימים.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית