FANDOM

הסקר השבועי

מה דעתכם על הטור השני של עודד?
 
29
 
19

הסקר נוצר ב15:14 ב ביולי 19, 2010, ועד עתה 48 אנשים הצביעו.

כתבות נוספות באותו נושא

אין כרגע כתבות נוספות.

קישורים

אין קישורים נוספים.

"SOF פועלת בצורה חסרת החלטיות"
מאת: הטור של עודד | תאריך:19/7/2010

שלום חברים יקרים!

הפעם נדבר על ברית SOF והאקדמיה שלהם SOF-A

הבה ונתחיל:

חוששני שברית האם לא מחליפה מידע ומתעדכנת בצורה שוטפת עם ברית האקדמיה שלה, והסבר:

קיבלתי מידע מודיעיני , שהוחלט בברית האקדמיה SOF-A לצאת מול ברית ע-כ-ה במלחמה לא מוכרזת, עקב בזיזה של חבר בריתם מצד ברית ע-כ-ה.

אמרנו או-קי,אם המצב הוא כך,נשלים איתו. יצרתי קשר עם הדיפלומט שלהם,והוא אמר לי חד-משמעית,לא תהיה התערבות מצד ברית האם שלנו,אנחנו יכולים "להסתדר לבד".

לאחר כמה שעות שלחתי הודעה לחבר ברית שלהם, שיוציא צבא אני בא. לאחר כמה דקות פונה אלי מנהיגם של ברית SOF נתי,והוא שלח את ההודעה הבאה :"מה קורה חווה קטנה ויפה שלי?".

אני עוצר כעת את ההתפתחויות. אנחנו ננסה להבין מה הוא רצה.. למה הוא פנה אלי.. וכו'.

כאמור, הבריתות הנ"ל לא מתקשרות בינהם, אחת אומרת לא תהיה התערבות, ומנגד כן מתערבת.

ואם את זה הם יכחישו, אז יש לנו עוד מה להכניס להם.

לאחר שהבריתות שמו לב שקלטנו את היציאה שלהם למלחמה לא מוכרזת מולנו, הן החליטו להשתיל כמה שחקנים בברית האקדמיה, כדי שיסייעו להם, וגם ירתיעו אותנו.

מפה לשם כל "המלחמה" הלא מוכרזת הזאת נגמרה מהר,פחות משבוע.

באיזה שהוא שלב, פנה אלי מנהיג ברית האקדמיה SOF-A, הוא אמר שכעת אין לו ראש לזה והוא מעדיף שנידחה את המלחמה הזאת, ונעשה לה הסבה ל-"מלחמה ידידותית", אמרתי לו מעולה, נקבע תאריך כעת, והוא החליט שלא נקבע תאריך, להשאיר אותנו על אש נמוכה. אז שאלתיו מתי נסגור את הפינה הזאת? הוא אמר לי שנדבר כשיתפנה לו זמן למלחמות.

עברו מאז שלושה שבועות. כל ניסיונותיי לשוחח עם מנהיג ברית האקדמיה ולקבוע תאריך קיבלו חומה. דיפלומט בריתם לא עונה, מנהיגם לא עונה. ממש נעלמו.

בזמנם הפנוי, לאחר שראו שאנחנו מתכוונים לקבוע תאריך ליציאה ל-"מלחמה ידידותית" התחילו להעביר שחקנים מברית האם לאקדמיה, העבירו קרוב למיליון ניקוד כללי אליהם.

מה שהם בעצם מנסים לגרום זה שנתקפל מהקטע של "קביעת תאריך למלחמה ".

ומה עוד, הם גם מראים שהם לא יכולים ללא ברית האם. מצד אחד מראים כוח (טובים בדיבורים) אבל במעשי הם מקפלים את הזנב ומבקשים הגנה מברית האם.

אני מסכים עם זה שהם מקבלים הגנה, אבל למה בצורה ערמומית כזאת?

זאת אומרת..

מנהיגם אמר נקבע תאריך...

הדיפלומט שלהם פתח את הפה וזרק מילים שיוצרות להם כוח...

אז מה קרה?

למה ללכת ככה בצורה נחשית?לא עונים להודעות, לא קובעים תאריך, מכניסים שחקנים מברית האם..

אם לא היה מנהיגם אומר נקבע תאריך, והדיפלומט לא היה מתפאר בכוחם, הייתי מבין.. אבל פה המצב שונה!

בקיצור ידידיי היקרים ואהובים, ברית האקדמיה של סוף לא שווה כלום, כולה דיבורים ופילוסופיים, מדברים, מפגינים כוח ועוצמה, ולאחר מכן מתקפלים בצורה שהיא ילדותית,וכלכך נראת לעין, שזה מבחיל !

זאת דעתי בנושא " SOF- SOF-A".

ועכשיו נעבור וניתן קצת את הדעת על הברית SOF בפרט:

ברית חזקה,אימתנית,עם ממוצע כללי נחמד,יחסית הרבה זמן בשרת.

וכעת באה השאלה,איך היא הגיעה לגודל כזה?

הברית הזאת קיבלה גב רציני מהבריתות RTF ו NMSIS לאורך כל הדרך,ולכן הצליחה והגיעה לאן שהגיעה.

כל הזמן הזה, היא כמאין נספחת להצלחתם של הבריתות נמסיס ואר טי אף.

אני לא חושב שהיא הייתה מגיעה למיקום כזה בלי שהבריתות נמסיס ואר טי אף יחזיקו לה את היד במעבר החצייה.

זאת ברית מין המניין,ללא שום יכולות רציניים משל עצמה, הכל נבנה על היותם ידידים ומוגנים מהבריתות שהוזכרו.

לכאורה, אפשר לומר שכל ברית יכולה להתחזק ולהוביל, אם היא רק מקבלת הגנה מהבריתות החזקות בשרת גמא.

דעתי בנושא הנ"ל ברורה מאוד - ברית סוף לא ברית חזקה בכוחות עצמה, או בגלל מי שהיא, או בגלל היתרון ההנהגה שלה.

הרי כולם יודעים שיש להם מנהיג שחצן ואף יהיר במיוחד,שסולל לו את הדרך אל האבדון.

כולנו מחכים להכרה הזאת,ולהשלמה של חברי ברית סוף עם הממצאים שבידינו, ולזה שהם לא נמצאים במיקום שהם נמצאים בזכות עצמם, אלא בגלל שהם נדחפו לאחוריים של הבריתות נמסיס ואר טי אף.

משפט מיוחד שיהיה הכותרת לאחר שברית סוף תתפרק – " הסוף של ברית סוף " .

מוזר שהם הכינו לעצמם כבר לוגו לזמן פירוקם..

וכעת לסיכום חברים וחברות:

מה היה לנו היום בטור – ברית אם שפתחה ברית אקדמיה, עם חוסר בהחלפת מידע, חוסר תקשורת בינהם. וגם הנהגה שלמה (האקדמיה SOF-A) שחוששת להיכנס ללחימה "ידידותית" מול ברית "חלשה" לכאורה, ובוחרת לצאת מזה בדרך מיוחדת, רצף התחמקויות בלתי נלאה.

ועוד היה לנו בטור - ברית האם SOF נמצאת במיקום גבוה שלא בזכות עצמה, אלא בגלל שהיא מקבלת עזרה\הגנה מהבריתות RTF ו NMSIS וזה גם אם יכחישו כל קשר בינהם.

סוף כל סוף.. הגענו לסוף הטור..

מקווה שאהבתם :-)

נפגש בתור הבא חברים יקרים!

שלכם, עודד19.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית