FANDOM

הסקר השבועי

האם לדעתכם חל שינוי במדיניות נמסיס בעקבות החלפת ההנהגה?
 
25
 
13

הסקר נוצר ב20:09 ב ביוני 13, 2010, ועד עתה 38 אנשים הצביעו.

כתבות נוספות באותו נושא

אין כרגע כתבות נוספות.

קישורים

אין קישורים נוספים.

התחרותיות הגדולה על הטופ 5 ♦ משתלם או לא?
מאת: הפנתר הורוד | תאריך:20/06/2010

שלום לכם!

זהו הטור שלי, טור הפנתר הורוד. לפני שנכנסתי לתפקיד היה נראה לי שקל לכתוב טור, שזה יבוא בקלות- אך מסתבר שאין זה כל כך פשוט, ובוודאי שלא פשוט להכנס לנעליו של ה"עוקץ" הקודם בתפקיד.

את עצמי דווקא אציג בסוף, ואגש היישר לטור.

ישבתי וחשבתי לעצמי, מה קורה בשרת שראוי לכתיבת טור? מה תוסס ומעניין כרגע בגמא?

ושמתי לב שהדבר שהכי מעניין כרגע בשרת היא התחרות של חמשת הבריתות הראשונות- ובמיוחד, על המקום השלישי.

כל שחקן שמכבד את עצמו יודע ומבין שיש תחרות לא קטנה על המקום השלישי בשרת שלנו. התחרות היא בין הבריתות IR , SOF ,SOLO:

אלו 3 בריתות שצמודות מאוד בפער הניקוד ונלחמות על התואר הזה, ולא בהכרח פיזית, אלא בעיקר נלחמות על השחקנים בשרת- יותר גיוסים יותר אקדמיות יותר פיתוח והתרחבות של הבריתות בטופ 5.

SOF מתקדמת בקצב מסחרר ועושה ל IR עבודה קשה במיוחד, IR עשתה ל SOLO שחור בעיינים בכך שהחליטה להחזיר לעצמה את המקום "השייך" לה לאחר ההתפצלות שלהם לשנים, וSOLO? גם היא פייטרית לא קטנה- מגייסת שחקנים מהטופ 100 כדי להתחרות על המקום המכובד.

אך נראה שמישום מה גם אצל הבריתות הגבוהות, החזקות והיציבות בשרת- קצב היתקדמות של שאר הבריתות מדאיג.

העובדה לכך היא שRTF ו NMSIS שינו גישה והשתנו ב 180 מעלות- RTF שפעם הייתה ברית חזקה ואיכותית עם מעט שחקנים רק מהטופ 100, שכל שחקן בה הוא שחקן מכובד ומוכר- מחזיקה כיום 74 שחקנים. והשאלה היא, מדוע?

האם RTF מפחדת מקצב ההתפתחות המהיר של האחרים? או שהיא פשוט ברית שגדלה וגדלה?

את הדבר הזה גם רואים אצל חברתה הטובה- נמסיס, שמחזיקה כיום 61 שחקנים.

לרוב, נמסיס הייתה ידועה במעט שחקנים שנלחמים כמו מכונות משומנות במיוחד- ואת זה ראינו עד לא מזמן. אבל ברגע שהבריתות IR וגם כן SOF התחילו להתקרב ולעלות מידי פעם למקום השני, נמסיס החלה בקצב עלייה מסחרר להפליא ותפסה פער ענקי- אך גם הכפילה את כמו שחקניה.

SOF, שדגלה גם היא במיעוט שחקנים החלה לגייס עוד ועוד שחקנים והגיעה למספר של 61 שחקנים בברית, בכדי להתחרות על המיקום השלישי. IR מחזיקה כעת ב53 שחקנים, בעוד לפני הפיצול והתקיפות עליהם המספר היה גבוה יותר.

SOLO- הברית היחסית שקטה בשרת הזה, מחזיקה 40 שחקנים בלבד, על אף שבעבר מספר השחקנים שלה היה נמוך בכ-עשרה.

האם אני פוסל את קצב העליה הזאת? בחלקו כן ובחלקו לא. לדעתי הבריתות אכן צריכות לקבל על עצמן את התחרות הזאת אבל בהגבלה-

כיוון שזה מונע התפתחות של בריתות אחרות. את הדוגמא הכי טובה אפשר לראות בעולם דלתא הגדול והמשעמם, ששם כל ברית מחזיקה מספרים אסטרונומים של שחקנים- ומטרתם היא רק להתחזק.

לכן עולם גמא צריך להציב לעצמו גבולות בשביל שלא יהפוך להיות עולם מסורבל של "לאיזה מנהיג יש יותר נק' דיפלומטיה".

ההיתרון של גמא הוא האסטרטגיה והחכמה שמשלבים במשחק. החיסרון שלו הוא שזה כובל אותו לפעמים, והוא מסתרבל בגוש של מזימות ומשחקי מוחות מסובכים.

אני חושב שהפיתרון הוא לשחק את המשחק ולזרום עם הזרם, ללא שמירת טינה או נקמה.

וככה ככל הנראה עולם גמא יזהר ויפרח כבראשונה.

ועכשיו לאחר שכתבתי את הטור הראשון שלי- הגיע הזמן להציג את עצמי.

את שמי לא אגלה רק אגיד שקוראים לי הפנתר הורוד, אני רואה ואינו נראה. אפילו העורך אינו יודע מי אני ומאיפה באתי.

הייתי בכל הבריתות בשרת גמא וכרגע אני יותר "צופה", ששואב מידע מכל מקום אפשרי.

את הטורים שלי והכתבות אנסה לכתבו במלוא האוביקטיביות, לפי מה שרואות עיניי, ולא לפי אינטרסים של קידום או הפלת ברית/שחקן.

אקווה שתאהבו את הטורים שלי, ואשמח אם יהיו לכם הערות ותיקונים, בשביל שאוכל להשתפר לפעם הבאה.

ניפגש בטור הבא,

הפנתר הורוד.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית