FANDOM

הסקר השבועי

האם לדעתכם חל שינוי במדיניות נמסיס בעקבות החלפת ההנהגה?
 
25
 
13

הסקר נוצר ב20:09 ב ביוני 13, 2010, ועד עתה 38 אנשים הצביעו.

כתבות נוספות באותו נושא

אין כרגע כתבות נוספות.

קישורים

אין קישורים נוספים.

נמסיס החליטה להלחם מול DGU * בא מתוך נקמה?
מאת: AngelDream Post | תאריך:13/06/2010

הכתבה הזו לא תהיה אובייקטיבית. וזאת אני אומר מראש.

למה היא לא תהיה אובייקטיבית? כי אני חש צורך, בטור שלי, להביע את דעותיי ואת המחשבות שלי, בנוגע למצב הנוכחי בשרת.

כידוע לכולם, ברית נמסיס נלחמה בימים האחרונים מול SOLO. אחלה מלחמה אפשר לומר. לנמסיס היו דוחות מעולים ומספר רב של אלו, ואף סולו הודתה כי לנמסיס היה יתרון גדול במלחמה. כל הכבוד, אני חייב לציין.

נמסיס הוכיחה כישרון קרב ולוחמה מעולים, כשנלחמו מול ברית SOLO. סביר להניח שלאחר החלפת ההנהגה נמסיס החליטה שהגיע הזמן להיות קצת יותר פעילים, קצת יותר לוחמים. אולי לנסות לקחת את מה שRTF השיגה- שוב.

אבל חבל, כי זה לא יהיה אותו דבר. זה יהיה שונה. ולמה זה יהיה שונה? כי בעבר, נמסיס הייתה שונה. בראשה עמד שחקן בין המוערכים בגמא, ושמשיחותיי המועטות איתו יצא לי הרושם שהוא השחקן הטוב ביותר שיצא לי להכיר.

ולא, אני לא אומר את זה כי בא לי ללכת עם הזרם. ולא, אני לא אומר את זה כי הוא היה מצטיין מבחינה צבאית, או שהיה מקום ראשון בגנרלים, או בנקודות כלליות. לא. אני אומר את זה כי הוא היה אחלה בן אדם, ולא פחד לערב את הרגשות והערכים שלו מהחיים האמיתיים- במשחק עצמו.

וכן, זה עשה רק טוב למשחק- בגלל זה אני מכבד ומעריך אותו.

אבל מה אפשר לצפות מהנהגה שבראשה ברית NM? לא שיש לי משהו נגד ברית NM, חלילה. להיפך, אני מאוד מעריך את הברית הזו ואת כישורי הלוחמה שהיו לה בעבר. נהניתי להלחם נגדם במלחמות שונות, ולהיות לצידם באחרות.

אבל כולם יודעים- שלNM היה את ה"קריז" שלה. הם אהבו לתקוף, להלחם, ולא תמיד פעלו בצורה טקטית. לכן בסופו של דבר פירקו אותם. אני לא יכול להגיד לכם אם הצורה שהם פעלו בה הייתה טובה או לא טובה, אבל אני כן יכול להגיד שהם פעלו בצורה שרמסה את כבודם של אחרים, ובגלל זה כבודם נרמס גם הוא- והם לא מצאו את הדרך שלהם בנפרד עד היום.

ומה הפואנטה בכל דבריי? בימים האחרונים נמסיס החלה לתקוף את בריתי, DGU. למה? גם אני לא ידעתי. לפחות עד עכשיו, שקראתי הודעה של חבר נמסיס- "הברית החליטה להכריז מלחמה על DGU בעקבות השתתפותה במלחמה ביחד עם SOLO".

נמסיס החליטו במבצע נקמה. נכון, ברית עם 61 שחקנים, מקום שני, ממוצע של 600K נקודות, 37 מיליון נקודות, החליטה להלחם נגד ברית מקום 11, 4 מיליון נקודות, 200K ממוצע.

אחלה כוחות, אפשר להגיד. הרי DGU תנצח בקצב הזה.. מה לא? זו לא ה"לחימה" הבאה של ברית נמסיס?

אני תוהה. אם נמסיס מאוד רצתה לחימה חדשה אחרי SOLO, למה היא לא יצאה נגד ברית בגודל שלה? ולא, אני לא רוצה שתרחמו עליי או על הברית שלי. כי אין ממש על מה לרחם.

אני לא אומר שאנחנו לוזרים, ברית של חלשים. אני בסך הכל אומר שברית, עד כמה שתהיה חזקה, עם 11 שחקנים- לא יכולה להלחם ולנצח ברית פעילה עם 60 שחקנים. ואני יודע, עד כמה שזה נשמע לכם לא הגיוני, זה נכון. אבל האם באמת זה נשמע לכם לא הגיוני? אני לא בטוח. ולנמסיס, האם זה נשמע הגיוני?

נמסיס החליטו על ה"מלחמה" (שעדיין לא הוכרזה כדרך אגב), בעקבות כך שבריתי עזרה לSOLO במהלך המלחמה. האם זה נכון? אני לא יודע. לא ראיתי הוכחה לזה, תצלום מסך, משהו.

במהלך המלחמה של ברית SOLO נגד NMSIS, פנו אליי גורמים שונים בנמסיס. ביניהם- LATINX, איש האש, SILVERADO. אמרו לי שקיבלו מידע שDGU התערבה במלחמה מול SOLO. תוך מספר דקות עניתי לכל הגורמים, שהדבר יטופל והעוזרים יענשו. עד כמה שזה לא נשמע לי הגיוני, הורתי לשחקניי לבטל כל חוזה צבאי עם SOLO, ולגנרל- לבטל את שליחת הכוחות לעזרה.

מאז לא הייתה יותר עזרה לSOLO, למרות שאני עדיין בספק אם הייתה לפני כן. ואם הייתה, מדוע במבט הדיפלומט, לא ראינו אפילו חוזה צבאי אחד עם SOLO? ומדוע, במבט הגנרל, לא ראינו אפילו שליחת כוחות אחת כנגד NMSIS?

אולי, אבל שוב, רק אולי, לא הייתה עזרה כזו? ולא היה חוזה צבאי כזה?

האם ברית DGU מספקת לנמסיס מלחמה? האם 11 שחקנים ילחמו כנגד ברית פי 6 בניקוד, פי 6 בעוצמה?

אני שוב, בספק. אבל אולי זו הדרך של נמסיס לעשות שרירים.

בכל מקרה נמסיס, בהצלחה- אני בטוח שתזדקקו לה במלחמה האדירה הזו..

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית