FANDOM

הסקר השבועי

האם לדעתך IMA הייתה צריכה להיכנע לדרישות ISF ולשנות את שמה?
 
11
 
3

הסקר נוצר ב12:59 ב באפריל 10, 2010, ועד עתה 14 אנשים הצביעו.

כתבות נוספות באותו נושא

לצערנו, אין כרגע כתבות נוספות באותו נושא.

קישורים

הודעה לעיתונות של IMA כתגובה על התקפות ISF

הברית IMA משנה את שמה ל HBK לאחר מתקפה חסרת תקדים מ ISF אשר גורמת לה לקבל את תנאיה.
מאת: AngelDream | תאריך:9/4/2010

כמעט כולנו שמנו לב בשבוע האחרון שפרץ סכסוך בין IMA לISF. רק בכדי להזכיר, ברית ISF הינה איחוד של IMA וSOF, והסכסוך האחרון גרם לכולנו לחשוד מהו טיב האיחוד. כיצד הגיוני שהאיחוד ימשיך להתקיים אם חבורה גדולה של יוצאי IMA יוצאים ופותחים את בריתם מחדש? חשוב לציין שברית ISF היא בין הבריתות היחידות בהיסטוריה של שרת גמא שהתאחדה עם ברית הבת שלה- או כמו שרבים מהם נוהגים לתקן- "ברית אחות".

אז כיצד התחיל הסכסוך? כיום אף אחד לא יודע את הפרטים המדויקים. אך באופן עקרוני, על פי מידע שקיבלנו מISF, האשם העיקרי בסכסוך הוא פבל. "פבל עירבב בין העולמות, כשלא היה צריך לעשות זאת, וזה רק גרם לבלאגן." כתגובה לכך, העירו נתי ויונתן לפבל- אך הוא בשלו. בעקבות זאת, פרשו נתי ויונתן מהברית המשותפת בשרת אפסילון. פבל הגיב באותו מטבע ופרש מISF. בעקבות פרישתו מISF, הקים פבל בצורה מחודשת את ברית IMA, בשיתוף עם שחקנים מISF ששכנעם לבוא איתו בדרך החדשה. ברית ISF הפצירה בפבל לשנות את שם בריתו- ומשלא שינה, יצאה ברית ISF במתקפה חסרת תקדים על בריתו. בברית ISF טוענים כי אף IMA פעלה בניגוד לעקרונותיה, כלשונם: "ברית IMA נטשו חבר ברית שלהם, למרות שבדף הברית שלהם כתוב בפירוש- שאין הפקרות. זה כנראה מצביע על משהו." טענות על שיכנוע ואיומים מצד IMA על ברית האקדמיה של ISF, מופיעות גם כן. היום, שינתה IMA את שמה לHBK- "רוצחים בדם חם" (עדכון* השם שונה לSABRES).

מדיפלומט ISF נמסר בתגובה- "לאחר ההתקלות הקטנה, השקט חזר בין הבריתות. ישנם כבוד והערכה הדדיים בין הבריתות והדברים יושרו להדורם."

-- כתגובה לפרסום הכתבה, פירסמה הנהלת SABRES את ההודעה הבאה בפורום המשחק:

"ישנה טענה הטוענת שברית IMA התקפלה במלחמה.. ואף נכנעה לתנאי ISF.. שהם לשינוי השם של IMA..

אז אני רוצה להסביר כמה דברים...

קודם כל IMA (כיום SABRES) לא נכנעה לאף ברית.. וכמובן שלא התקפלה.. IMA שינתה את שמה מסיבות נוחיות וכבוד הראוי לIMA.. העיתון הזה שקרי לחלוטין נכון שהייתה מלחמה בת יומיים.. שIMA לא הפסידו בה בשום פרמטר ! וזה מסביר את התשובה שלנו לגבי הפוסט.

הבנו שברית IMA אינה קיימת יותר היא מחולקת בין בריתות ISF וסברס ולכן לא רצינו להרוס את שמה של הברית IMA והחלטנו לפתוח ברית שונה

ברית אשר תלך בדרכה של IMA לחומים "קטנים" ואמיצים אך בשם שונה בשביל לשמור את הכבוד הראוי לIMA בסוף תכתוב סברס מעריכה את העיתון שנפתח את ההשקעה אך מקווה שבפעם הבאה יהיה דיבור עם הצדדים שכתובים בכתבה ולא לעלות ישר כתבה שיש בה שקר כלשהו פעם הבאה שאתם לא שואלים את תגובת שתי הצדדים אל תגיבו.. ואל תפתחו פוסטים על חשובן אחרים!"

...

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית