FANDOM

הסקר השבועי

מה אתם חושבים על הטור הראשון של עודד?
 
11
 
3

הסקר נוצר ב18:48 ב ביולי 13, 2010, ועד עתה 14 אנשים הצביעו.

כתבות נוספות באותו נושא

אין כרגע כתבות נוספות.

קישורים

אין קישורים נוספים.

האם שרת גמא הולך אחרי העדר, ללא שום מוצא?
מאת: הטור של עודד | תאריך:13/7/2010

שלום קוראים נכבדים!

כמו שאתם בטח שמתם לב הבריתות הנ"ל שולטות בשרת גמא:

1.RTF מיקום 1

2.NMSIS מיקום 2

ועכשיו ניגש לנקודה,והנקודה תבוא כדרך סיפור,וכך היה:

אדם בשם משה החליט להירשם למשחק איקרים עולם גמא עקב חבריו שנמצאים פה. יום וליל הוא נכנס למשחק, בונה בניינים, משקם צבאות, מגיע ל-50 אלף ניקוד כללי ומעט ניקוד גנרלים, מתחיל לשעמם לו במשחק, פנה לחבריו "מה קורה חבר'ה איפה אתם?! לאיזו ברית להיכנס?", וחבריו בתגובה "מה אחי,לאן חשבת? מה לא ברור אחי?". והוא בתגובה "לא!". תגובת חבריו מעט רוויה משהו נדוש וכואב של שרת גמא, התגובה היא "קודם תיכנס לברית האקדמיה של נמסיס ואר טי אף, ולאחר שתגדל ותצמח על גבם (שזה בעצם הגב של כל אחד פה) תעבור לאחת מהבריתות שתבוא אליך בטוב (NMSIS\ RTF).

ככה חברים יקרים, אני אומר בפשטות, עניין מסוים מאכזב אותי בשרת גמא,אנשים מתפתחים, אנשים נאבקים, ובסופו של דבר מה קורה? מה ניהיה?

נכון, צדקתם- "כלום" ממשיכים בשושלת אר טי אף ונמסיס לעד. לדעתי חובה לחול שינויי מיידי במאזן הכוחות הקיים!

אנשים פה צריכים להעביר אינפורמציה מתת המודע אל המודע, כולם פה הולכים שולל לאחר שתי בריתות חזקות שהן רק מתחזקות ומתעצמות משניה לשניה, שלזה כולכם עוזרים, וכולכם גורמים, כולכם הולכים בתלם הזה של שרת גמא! זה מה שציפתם?! האם זה מה שייחלתם שיהיה בשרת?!

לא לזה ייחלתי!

אז הינה ברצוני לרענן את זיכרונכם מעט,יש פה מעל 30 בריתות שיכולות לתת פייט רציני במערכות, כן בדיוק מה שאמרתי, אל תיפערו את פיכם לשווא, יש פה בריתות שהקרקע מוכנה, רק מה צריך? צריך אנשים, בדיוק. האם גם אתם חושבים כמוני? ואם לא,אז לא נורא,בכל זאת זה טור דעה אישית :-)

לכל הבריתות שהינכם רואים כעת בטופ 30 יש אופציה להיות בטופ 10, ובקלות מאוד. העניין הוא שצריכים אתם להבין דבר אחד פשוט, כל אחד מכם יכול לעשות משהו למען השרת במקום להיסחף אחר הזרם שמוביל למבול רציני ומנגד קצר רציני.

האם בריתות כמו IR ו-sabras לא יכולות לפתוח ברית אקדמיה משותפת ולהיכנס למיקומים 3-4 ? ואולי אף להחליף את ברית אר טי אף ונמסיס במיקומים 1-2 חלילה? לדעתי יש אופציה, אך גם זה נראה די הזוי לפחות מצידי כאלו שיכנו אותם כמעתיקים מהמקור,לכן זה לא יצא לפועל, אלא אם יעשו זאת בצורה חכמה, ושאף אחד לא ישים לב (בינינו חברים,משהו פה יכול להעשות ללא תגובה?)

הטור הנוכחי נכתב על מנת שכל אחד ואחד יבין,שאין צורך להיגרר!

כל אחד יכול להיות משהו במשחק הזה- תלכו, תובילו, תשקיעו, תפתחו בריתות, תיכנסו לבריתות חדשות, תעלו את כמות הבריתות הקיימת.

המטרה?! פשוטה למדי,המטרה היא - שיהיה שיוויון, שלא יהיו בריתות שאי אפשר להזיזם ממקומם, שתהיה תחרות רצינית, שיהיה יותר עם מי להלחם ויהיה כוח לשני הצדדים להגיב, אם הבריתות החזקות יחולקו, יהיה יותר ויותר בריתות, והבריתות הללו ילחמו זו מול זו, ובעצם זה מה שייתן טעם חדש לשרת גמא. במקום שכולם ישימו פה את השחקן שלהם על מצב N ,עצה שלי?- תרימו את האמברקס!

לסיכום יקיריי, הבריתות נמסיס ואר טי אף נותנות לכל שרת גמא בראש!!!

איך לעצור את זה? נראה שאי אפשר, אפשר אולי רק לשאוף שאחת מהבריתות תעשה מהלך חכם שיביא לשינוי בעולמנו.

האם אתם חושבים שקיימת ברית שיכולה להביא לשינויי במאזן הכוחות הנוכחי? לדעתי יש סיכויי,אך קלוש.

נ.ב.

יש לומר שאין לי שוב דבר נגד הבריתות המוזכרות בטור,והתוכן בטור לא בא במטרה לפגוע בהן.

-תיהנו ותיזכרו,תלכו אחר ליבכם,לא אחר העדר הטועה-

הטור הבא בפתח! נא לצפות לגרוע מכל!

שלכם, עודד19.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית