FANDOM

הסקר השבועי

האם מעשה SABRES בתקיפת SOF הוא מעשה חכם?
 
51
 
37

הסקר נוצר ב16:20 ב במאי 20, 2010, ועד עתה 88 אנשים הצביעו.

כתבות נוספות באותו נושא

קישורים

הטור הקודם של העוקץ מגמא

RTF- שיפור תדמית, או חטא הגאווה?
מאת: העוקץ מגמא | תאריך:27/05/2010

אז הפעם אדבר על המלחמה האחרונה בין RTF ל-NM, לאחר פרסום הצהרת הניצחון של אריק בפורום.

אם בכלל אפשר לקרוא לשחיטה הזו- מלחמה. הרי, למלחמה צריכים שני צדדים- ואילו מה שהיה פה, זה צד שפל, שאינו יודע כבוד, שמתפאר במקומו וחושב שהכל מגיע לו.

הצד השני חלש יחסית, אחרי מלחמה ואחרי שחלק נכבד של חברים חזקים וחשובים עזבו אותו. הצד הזה פצוע ומדמם עוד לפני "המלחמה".

אתם בטח יודעים מי כל אחד מהצדדים.

RTF, איפה כל הגאווה שלכם, של ברית ראשונה, שלא מפחדת ממלחמות, שלא מפחדת לתקוף, שלא עושה חשבון לאף אחד?

מאחוריי הקלעים ללכת על ברית חצי מפורקת שנמצאת במלחמה נגד עצמה ונגד השחקנים שנוטשים אותה- אתם באמת חושבים שאנחנו אוכלים את זה? את התירוץ העלוב על תקיפה של שחקן אחד?

מה אתם בעצם מעוניינים להראות? שאתם לא גוש ניקוד? שאתם חזקים, ופעילים? הפעם לא הצליח לכם, אותי ממש לא הרשמתם. ואם אתם שואלים למה- זה בגלל שאתם תוקפים ברית חלשה שאין לה יכולת להילחם אפילו נגד ברית

מקום 20 בימים אלו, במקום לקחת אתגר שמתאים למקום ראשון ולהביא קצת כבוד (אבוד) לעולם גמא. במקום זה אתם עושים שרירים ומראים לנו כמה אתם חזקים דרך תקיפה על ברית

שלא ממש יכולים להוות לכם סכנה ממשית.

נכון, אני לא אומר שRTF לא חזקה, ושלא מגיע לה להיות מקום ראשון- שלא תבינו לא נכון. אבל אתם פשוט לא מספיק טובים למקום ראשון- לא בהתנהגות, ולא בדרך המשחק שלכם שהיא יותר מידי ערמומית ונחשית.

אתם מתחבאים אחרי הגב של עצמכם, ואין סיבה לחזור על שמות הבריתות שהולכות אחריכם. אתם כל כך חסרי כבוד לתקוף ברית שעזרה לכם להפיל את IR כשאתם הייתם בבעיה! אין לכם קצת כבוד?

NM, גם אתם אשמים קצת במה שקורה לכם. הרי אתם יודעים כמה RTF מחפשת תירוץ להראות את "הכוח" שלה. למה לא לנסות דיפלומטיה לפני? למה לתקוף ישר ברית שידועה כברית תוקפנית? אני לא חושב שאתם כל כך NM.

RTF, אתם מקום ראשון- לא בגלל הפעילות של החברים שלכם, ולא בגלל השחקנים הטובים שיש לכם- אלא בגלל שתי דברים. ההצלחה של אריק באופן דיפלומטי ובניהול פנים של הברית, ובדרך בה הוא תופס בריתות שמתנגדות לו

ומפיל אותן. אריק הוא שחקן חכם מאוד שקצת לוקה בחטא הגאווה. אתם מזמן איבדתם כיוון בהיותכם ראשונים בטבלה, ולקחתם את השקרים והמניפולציות צעד אחד יותר מידי. אתם לא מחדשים כלום בעולם גמא, ומייבשים אותו למוות.

איפה הימים שהיו מלחמות ידידותיות בלי שקרים? איזו ברית מקום ראשון אתם שבמקום להביא לעולם שוויון ולתת דוגמא אתם רק הורסים ומשתמשים במקום שלכם בשביל להפחיד שחקנים ולקרוא לזה ש"ככה משחקים", אבל כשתוקפים אתכם- יש מלחמה?

לסיכום, הפוסט ניצחון של RTF ממש לא עושה אותם חזקים יותר. זה רק מראה שאתם מנסים להרחיק את ההגדרה "גוש ניקוד" מכם, אבל לא מצליחים. ברגע שתעשו מלחמה ידידותית גדולה בין כל הבריתות ותשנו את עולם גמא אני אשמח שאתם מקום ראשון.

כרגע, מד ההערכה שלי אליכם יורד מיום ליום.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית