FANDOM

הסקר השבועי

באיזה צד של הסכסוך אתם נמצאים?
 
43
 
53

הסקר נוצר ב18:29 ב באפריל 21, 2010, ועד עתה 96 אנשים הצביעו.
איזו ברית לדעתך תנצח בלחימה הזו?
 
37
 
37

כתבות נוספות באותו נושא

לצערנו, אין כרגע כתבות נוספות באותו נושא.

קישורים

[אין קישורים כרגע]

ל-NM אין הרבה סיכויים.
מאת: מערכת IKN | תאריך:23/4/2010
  • הבהרה: אין בכתבה הזו שום כוונה לפגוע באף אחת מהבריתות. זהו בסף הכל פירוש שאין צורך להסתמך עליו, ויתכן שיטעה או טועה בחלק מדבריו. כל כוונת הכתבה היא לנסות ולנתח את המערכה שמתבצעת בין הבריתות.

--

לפני מספר ימים פרץ סכסוך עצום בין שתי בריתות חזקות מאוד- ISF וNM. אולם, האם הסכסוך משתלם לאחת מהבריתות? ועוד איך. אבל רק לאחת.

ברית ISF, כאמור, תקפה את ברית NM במהלך יום הזיכרון. על פי טענת ISF- הם ניסו להחזיר משאבים לNM, אך זו לא קיבלה את הצעתם, ופרצה בתקיפות מאורגנות.

NM טעתה, ככל הנראה. היא הייתה אמורה לקבל את המשאבים של ISF ולסיים את הסכסוך, אם אכן זה היה המצב. מניסיון השרת, בריתות לאחר האיחוד עודן לא מאוחדות וחזקות מספיק בשביל להלחם נגד ברית כלשהיא. אמנם כוחם חזק, אך יש צורך לעבוד על כל מנגנוני הברית בכדי שהכוח הזה יוכל להתבצע בשטח. שבוע אחרי איחוד- לא ניתן להלחם, ואין בכך שום יתרון.

NM פתחה במתקפה מאורגנת שהובילה את ISF להגיב. וISF הגיבו במלוא העצמה. אין בכך להפחית מעצמתה של NM, שהיא ברית חזקה מאוד, עם שחקנים וותיקים ובעלי ניסיון רב במשחק. אמנם- גם לISF יש הכוח הזה, להלחם בבריתות שונות, והם השתתפו במלחמות רבות- נגד DGU מספר פעמים, COOL, IR, BIA ועוד בריתות מספר.

ברית ISF נמצאת במקום הרביעי, עם 59 שחקנים נכון לעכשיו. גם אם 10 שחקנים לא משתתפים במאמץ המלחמתי, ואף נרחיק לכת- 20 שחקנים. עדיין- מספר השחקנים של ISF גדול בהרבה ממספר השחקנים של NM! אין זה אומר כמובן שמספר קטן של שחקנים לא יכול לנצח מספר גדול של שחקנים, אולם יש יתרון ברור לבריתות עם מספר גדול של שחקנים- יכולת לתקוף במספר חזיתות, יכולת לחסום שחקנים ויכולת לארגן חרמות של מסחר ותרבות. ל- NM, לאחר האיחוד- אין הרבה בעלות ברית. וגם בעלות ברית פוטנציאליות- אינן יכולות לשוב ולהתעסק נגד ISF ובעלות בריתה- RTF, NMSIS וכו'. לכן, ברית NM די מבודדת, ואילו ISF קרמה עור וגידים בשרת, ושורשיה נעוצים במקומות רבים. השפעתה רבה, ויכולתה הצבאית עולה על היכולת הצבאית של NM.

ברית NM לא תתפרק בסיום המלחמה הזו, והיא תשרוד כמו גדולה, ובעצמה חזקה. לא יהיו פרישות רבות מברית NM, ואף יש מצב ששחקנים רבים יותר יפרשו מברית ISF- בגלל חוסר רצון להלחם בחבריהם מNM, ובגלל חוסר רצון של חלק מבעלות הברית של ISF לקחת חלק בסכסוך. אמנם כוחה הצבאי של ISF ישאיר סימן לטווח ארוך בברית NM, ואולי הסכסוך אף יגרום לשורה ארוכה של היתקלויות בעתיד. סיכויי ההפסד של ISF במערכה נמוכים- הם לא ירדו במיקום, ולא יוכלו להפסיד מהבחינה הזו, מכיוון- שגם אם NM יקבלו תוספת משמעותית של עצמה מחוץ לכדור הארץ- ISF תפעיל את מערכת הבריתות שלה, ובכך תכריע את המערכה.

לסיכום, מהמערכה הזו רק NM יכולה לצאת מופסדת- אם באמון חבריה ואם בעצמתה. אולם בחשיבה נכונה ולטווח ארוך ברית NM תוכל לצאת מהבוץ הזה בצורה מושלמת ולהתחזק בצורה אדירה אל מול ISF- אך זה ידרוש ממנה להנמיך את הטון לזמן מה. ברית ISF לעומת זאת, תהנה מתמיכת חבריה לברית ומחיזוק משמעותי בפופולריות. רק אם ברית NM תחתור מתחת לבריתות ISF - היא תצליח להוביל להפסדה של ISF במערכה.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית