FANDOM

הסקר השבועי

האם אתם חושבים שנמסיס נלחמת מול בריתות ששוות לה בכוחן?
 
20
 
27

הסקר נוצר ב18:32 ב ביוני 22, 2010, ועד עתה 47 אנשים הצביעו.

כתבות נוספות באותו נושא

אין כרגע כתבות נוספות.

קישורים

אין קישורים נוספים.

אי מתן אישור לIKN ♦ קטנוניות, או פעולה רציונלית?
מאת: AngelDream Post | תאריך:23/06/2010

איקרים ישראל, משחק דפדפן עולמי שתורגם לשפה העברית לשם הנאה של המשתמשים הישראליים ממשחק החברה, ורווחים נוספים לחברה הגרמנית.

הנהלת איקרים ישראל נבחרה במטרה לשרת את המשחק הישראלי ולקדם אותו, כדי שיהיה יותר מהנה עבור השחקנים הישראלים ושהחברה תרוויח יותר כסף.

המטרה הראשית שאמורה לעמוד אל מול הנהלת איקרים ישראל- היא טובת השחקנים שמשחקים במשחק, כדי לקדם אותו ואת הנאת המשחקים בו. הרי מה המטרה במשחק וירטואלי כלשהוא, אם השחקנים לא יפיקו ממנו הנאה ואת הסיפוק הרב ביותר שיכולים להשיג? מה הרווח של החברה אם דבר שכזה לא יתקיים?

אז אם זה אמור להיות ככה, אני תוהה- מדוע לא לקחת ולקדם פרוייקטים אישיים של שחקנים כאלו או אחרים, שנועדו לקדם, לשפר ולהפיק תועלת מהמשחק, ולהפוך אותו לכמה שיותר ריאליסטי?

לני ואני, שני שחקנים פשוטים משרת גמא, החלטנו לשים לנו כמטרה את הפיכת שרת גמא לעולם ריאליסטי יותר, שבו כל אחד יכול לדעת על מה שקורה, שניתן להעביר ביקורת על מה שמתנהל, ושכל אחד- יכול להביע את דעתו האישית, מבלי לחשוש לחיי עריו.

אתר שבו כל אחד יוכל להביע את דעתו ללא חשש מבאנים, אזהרות ושאר ירקות.

פנינו להנהלת איקרים מספר רב של פעמים, בכדי שתתמוך באתר, ושתתן לנו את האפשרות לפרסם אותו- ונכשלנו פעם אחר פעם אחר פעם. מדוע? את זה אף אחד לא יודע.

הרי האישור לאתר ניתן אך ורק בידי צוות ההנהלה הקיים של איקרים ישראל, ולא מעליו. בדקנו זאת.

אם הנהלת איקרים ישראל רוצה, היא יכולה לתת לאתר אישור. השאלה, למה היא לא רוצה?

דיברו על כך שאנחנו אתר לרווח אישי. ולמה? מכיוון שהאתר מנסה "לקחת" שחקנים מהפורום. אני אשאל אתכם, שאלה די רטורית- האם גלישה באתר מונעת מכם גלישה בפורום?

הרי לפני קום האתר הצענו שיקום פורום מיוחד בו נציג את הכתבות, וגם לזה לא קיבלנו אישור. אז כשלקחנו יוזמה והקמנו אתר משלנו, האם גם זה אינו בסדר?

העובדה שאף מנהלים גולשים באתר הזה, קוראים ומתעניינים בכתבות האתר, מרגיזה אותי אף יותר. מצד אחד, נהנים לקרוא את הכתבות שבאתר, רואים את ההשקעה הרבה שניתנת לו ומתעניינים בתוכן שבו, אבל מצד שני- לא מאשרים אותו. למה? ככה.

הסיבה השנייה ששמעתי, על כך שאין אישור לאתר, זה מכיוון שלהנהלה אין גישה אליו. אז הצעתי, ולא פעם, לחברי ההנהלה- שבתמורה לאישור האתר, אתן להם ניהול בו. שיוכלו לעבור על התגובות ולפקח שאין עבירה על חוקי המשחק בתגובות או בכתבות.

לא הסכימו. למה? ככה.

אז שוב אחזור לתהייה שלי בתחילת הפוסט, מדוע לא לקדם פרוייקטים אישיים של שחקנים, הרי אין אפשרות לעשות דבר שכזה בפורום, ואין אתר שכזה בכל שרת איקרים ברחבי העולם! במקום להתגאות בשחקנים המשקיענים בשרת ולקדם אותם, כדי שקודם כל יהיה טוב לשחקנים בשרת, מונעים מהם את זה?

הרי באופן כללי, גם בלי פרסום מאסיבי בפורום, יש גולשים באתר. השאלה היא, למה למנוע מאוד גולשים, מאוד שחקנים ברחבי עולם גמא ובכלל, לראות את האתר הזה? הרי בלתי אפשרי לעזוב את הפורום. הפורום הוא הרי מקום שבו יש צורך להכריז מלחמה, יש פרסום של דוחות, יש דיונים כאלו ואחרים ולמשתמשים קל יותר לפתוח שם נושאים ולהגיב.

IKN זה אתר חדשות לקריאה, לקבל סקופים. אתר שבו שחקנים אנונימיים יכולים לפרסם טורי דעה כאלו ואחרים בלי לחשוש לפרסום שמם, מה שבלתי אפשרי בפורום המשחק. שם, אם אתה פותח משתמש אנונימי אוכלים אותך בלי מלח עוד לפני שאמרת מילה..

קיבלתי כבר מספר אזהרות לא מועט בקשר לאתר. כל הודעה שהייתה קשורה לאתר שפירסמתי, נמחקה באופן מסתורי מדפי הפורום. גם כאשר פירסמתי את כתבות האתר בפורום הם נמחקו.. מילא להחרים את האתר, אבל להחרים תוכן איכותי מהפורום שלך? לי זה נשמע די דבילי.

אין חוק, ולו אחד, שאוסר על פרסום אתר- שקשור למשחק. אז לא טוב לפרסם אחד שלא קשור למשחק, לא טוב לפרסם אתר עזר שכן קשור למשחק. בראייה מרחבית, אפשר לראות את האתר הזה כמין "סקריפט"- תוסף למשחק. הרי ישנם סקריפטים חוקיים, כאלו שעוזרים למשחק, לא? אז למה התוסף הזה לא מאושר, לא חוקי, על פי ההנהלה?

אז היום קיבלתי אזהרה על כך שפירסמתי שאני מחפש כותב טור דעה לIKN בנוגע למלחמה מול נמסיס, באשכול ההכרזה.

אכן, זה יוריד את רמת הפשיעה בפורום.

http://www.atzuma.co.il/ikn/

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית