FANDOM

הסקר השבועי

האם השרת מצוי בתרדמת לפי דעתכם?
 
9
 
3

הסקר נוצר ב13:14 ב באוגוסט 5, 2010, ועד עתה 12 אנשים הצביעו.

כתבות נוספות באותו נושא

אין כרגע כתבות נוספות.

קישורים

אין קישורים נוספים.

ראיון עם מנהיגים נבחרים בשרת
מאת: הטור של עודד | תאריך:05/08/2010

שלום לכל הקוראים היקרים !

בטור זה נעשה שאילתה כוללת, השאילתה תכיל 5 שאלות, עליהן יענו מיטב מנהיגי הבריתות בטופ 20.

היו כמה מנהיגים שבחרו לא להשתתף בשאילתה זאת.

כעת נציג את כל התשובות של המנהיגים על כל שאלה ביחד, כך שנשווה.

להלן השאלות והתשובות שסודרו בסדר אקראי בלבד:

1. האם יש בריתות אשר הורסות את הכיף בשרת?

מנהיג BIA - SuperGlue: כיוון ש "כיף" זה נושא אינדיבידואלי, אני בוחר לא לענות על השאלה.

מנהיג Rc- - Commander-: לדעתי אין ממש בריתות שהורסות את הכיף בשרת .

מנהיג IR- - Y8989-: לא נראה לי,כי לכל אחד יש "כיף" אחר שמספק אותו ואת בריתו.

מנהיג איש האש - NMSIS: התשובה היא חד משמעית- לא! הרבה חברים ירימו גבה ויגידו איך הוא לא אומר את האמת הרי הוא היה צריך להגיד SOF או אפילו IR אבל חברים, אל נשכח שמטרת המשחק היא לא רק לבנות ולהיבנות אלא מטרת המשחק היא מלחמה בעזרת אסטרטגיות וכל ברית יש לה את האסטרטגיות. RTF ו NMSIS לא היו מגיעות לאן שהגיעו ללא אסטרטגיה נכונה ושבירת כמה כללים אותו הדבר לגבי שאר הבריתות, אותו הדבר לגבי כל שאר הבריתות שפועלות כל אחת בדרכה וזה כל הכיף במשחק, תחשבו שכולם היו בשלום עם כולם לאן היינו מגיעים?

מנהיג קפטן פארוט - BIA-A: היה יכול להיות יותר כיף אבל עדיין גם מלחמות לחיים ומוות זה כיף.

מנהיגה COOL - yossisuki: הבריתות כולן על יתרונותיהן וחסרונתיהן יוצרות גוון וטעם למשחק וע"כ כולן מכובדות וראויות בעיני.

מנהיג אריק2 - RTF: בריתות שמשחקות בצורה לא חוקית, מפעילות שחקנים כפולים וכד', התחלנו להלחם בזה בחומרה ולחורמה. וניתן לראות שבאחת הבריתות שחקן התחיל לפרוש ומיד אחריו חלק מהכפולים שהודענו על הימצאותם הפכו אפורים.

מנהיג טיטאנוס - HDT: לא. כיף אמיתי, ממש כמו אושר, אינו תלוי בדבר.

מנהיג עודד19 - ע-כ-ה: אכן כן,בריתות אשר מחזיקות משתמשים כפולים,וגם בריתות שפועלות בצורה "ביריונית" כלפי הבריתות הקטנות, לצורך הדוגמא "SOF". ומה גם כמו שאמרו רבים וטובים, שברית סוף באה על "נבלות" ואז מצהירה "ניצחון". ברית ע-כ-ה הייתה בחודש אחד בלבד בארבעה מלחמות, משמע אנחנו "נבלות" (אפשר לומר).

2. מה מצב השרת על פי דעתך האישית?

מנהיג BIA - SuperGlue : לפי דעתי, השרת דיי תקוע במצב קיפאון. יש 2 מחנות עיקריים, RTF+NEMSIS+RTF-N+SOF וכל השאר. כל עוד לא יקרה משהו גדול מאוד באחד הגושים, השרת ישאר במצבו הנוכחי.

מנהיג Rc- - Commander-: השרת במצב מעולה לדעתי,כמו בעולם האמיתי,יש אימפריות,ויש מי שמנסה להפילן .

מנהיג IR- - Y8989-: בסדר + , לדעתי פעם היה פה יותר טוב.

מנהיג איש האש - NMSIS: המצב הוא כרגע תרדמת חורף למרות שאנו באמצע הקיץ.. הגירסה החדשה אינה מאפשרת מלחמות כמו פעם והכנסת עיניין לשרת.. ולצערי ישנם הרבה שחקנים ותיקים אשר פורשים מהמשחק וככה יש פחות ופחות חשק להמשיך.

מנהיג קפטן פארוט - BIA-A: כסף במקום הזהב של פעם.

מנהיגה COOL - yossisuki: השרת הפך משעמם מעט לאחרונה וניכרת עזיבה בקרב השחקנים הוותיקים והמנוסים מה שהופך את האתגר לנדוש מעט.

מנהיג אריק2 - RTF: השרת חי, נושם, בועט.. לפי קצת קריאה בפורומים של שרתים אחרים ולא עפ"י נסיון פיזי - גאמא הוא השרת הכי טוב לדעתי.

מנהיג טיטאנוס - HDT: די משעמם וחוזר על עצמו. זה ממש מגוחך ששתי הבריתות הכי גדולות בשרת עובדות ביחד. כמעט 150 שחקנים די מרכזיים שעושים יד אחת ונותנים חסויות כמו במאפיה. בכלל, בריתות כל כך גדולות הופכות למסורבלות (אחראי פה ואחראי שם). הם מסתמכים על כמות יותר מעל איכות (ולא שאין שם שחקנים איכותיים).

מנהיג עודד19 - ע-כ-ה: המצב הוא שינה עמוקה,השרת ממש בתרדמה,זה כמו "מוות-קליני" סוג של.

3. מה יכול להביא לשינוי מצב השינה שיש בשרת גמא?

מנהיג BIA - SuperGlue : ללא תשובה .

מנהיג Rc- - Commander-: הצטרפות של עוד ברית לציר של IR תביא למלחמות יותר גדולות,IR לא יכולה לעשות כלום נגד RTF מכיוון וRTF היא הברית הכי טובה בשרת.

מנהיג IR- - Y8989-: יותר איזון ופירוק מחנות, שכל ברית אחראית על עצמה.

מנהיג איש האש - NMSIS: השינוי הגדול הוא פיזור כל הבריתות ורוטציה כללית בשרת בין השחקנים, ומלחמה של שבועיים פעם בחודשיים. כמו כן אנחנו התחלנו טורניר חוצה בריתות ואני רוצה קודם לשבח את מור בינדר היוזם ,ואני רוצה להמליץ לעוד חברים לפתוח טורנירים נוספים. ואם אריק ינצח בקרב אז הוא יהיה נגדי ויש למה לצפות.

מנהיג קפטן פארוט - BIA-A: מלחמות ושוב מלחמות (ידידותית בעיקר).

מנהיגה COOL - yossisuki: אין לי כל רעיון אמיתי שעשוי ליצור שינוי מהותי. כולי תקווה שאכן יהיה כזה.

מנהיג אריק2 - RTF: מצב שינה ? לא אצלנו. אצלנו אין ולא היתה מנוחה כבר חודשים. אנחנו מוצאים לנו את הכיף והאקשן ברמה יומיומית .

מנהיג טיטאנוס - HDT: כמובן שמלחמה בין NMSIS וRTF. ולא מלחמה ידידותית שתיגמר אחרי X זמן ואח"כ הכל יחזור לקדמותו. אני מדבר על יריבות אמיתית. למשל שלנמסיס ימאס להיות מספר 2 וינסו לתפוס את השלטון בכל מחיר. אחרת הם כמו כלב השמירה של RTF (סליחה על הדימוי החייתי, רק לצורך המטאפורה...)

מנהיג עודד19 - ע-כ-ה: מה שיכול לשפר את המצב הנוכחי הוא מלחמות ציר מול ציר,שזה יכול להיות מאוד נחמד :-)

4. האם יש בריתות אשר לא ראויות להיות בטופ 20 ?

מנהיג BIA - SuperGlue : אני לא מתעסק ב "מי ראוי ומי לא" לכן לא אענה על השאלה הזו.

מנהיג Rc- - Commander-: האמת שכן,דיי הרבה,RWN,BKO,Wild למרות שווילד לא נחשבת ממש ברית אלא שחקן 1.

מנהיג IR- - Y8989-: כל ברית שמדורגת במקום כלשהוא זה המיקום הראוי לה.

מנהיג איש האש - NMSIS: מי אנחנו שנשפוט מי מתאים ומי לא? הרי בריתות שהגיעו לטופ 20 הגיעו, בזכות עצמם ובתור מנהיג נמסיס שהכריז מלחמה על בריתות בטופ 20 אני רוצה להגיד שכל אחת ואחת מהן ראויה להיות בטופ 20 ויש כאלו כגון HDT SOLO-A שאני הייתי מקפיץ אותם לטופ 10. חברים תפרגנו מי שמקים ברית ומצליח לגייס חברים סימן שהוא דיפלומט טוב ואם הוא מצליח לשמור על המעמד שלו הוא מנהיג טוב ואם הוא מנצח בקרבות או יודע לנהל קרבות אז הוא גנרל טוב. כבוד לטופ 20.

מנהיג קפטן פארוט - BIA-A: לא.

מנהיגה COOL - yossisuki: הבריתות כולן זוכות במקומן ביושר ובהתאם לתקנון המשחק.

מנהיג אריק2 - RTF: אישית, ובלי להיעלב, אני מאחל בהצלחה לכל ברית. אם כי לדעתי לרוב הבריתות במיקומים 10-20 אני לא צופה עתיד ברמת התקדמות ומעבר למיקום 5-8.

מנהיג טיטאנוס - HDT: קטונתי מלשפוט בריתות אחרות.

מנהיג עודד19 - ע-כ-ה: יש כמה וכמה בריתות אשר הן מאין מחסן שחקנים, שעדיין לא הבנתי את הקטע של המנהיג,נראה לי הוא רצה לחקות את התוכנית "המחסן של כאילו" שכבר הפסיקה לשדר תוכניות שלה..

5. מה החזון של בריתך,ומה אתה צופה לה בעתיד?

מנהיג BIA - SuperGlue : החזון הוא הגדלת הברית, אך לא על חשבון איכות חבריה.

מנהיג Rc- - Commander-: החזון הוא לפתח לשחקנים המתחילים באיזור בלבד בסיס שממנו יוכלו לנסוק למעלה, המטרה היא לפתח לוחמים ללא רחמים, אך עם אנושיות, שחקנים שילחמו ויחזירו פייט גם נגד גדולים מהם, ושיענו בחיוב לכל קרב שיתבקש מהם להכנס אליו. המיקום של הברית אינו חשוב, וגם לא כמות השחקנים, אלא רק האיכות.

מנהיג IR- - Y8989-: להחזיר לגמא עטרה ליושנה כשרת הטוב ביותר באיקרים. וזה ע"י שיתוף פעולה עם כל הבריתות בגמא. ומה אני צופה בעתיד? אם דבקים בחזון לבסוף הוא יתגשם.

מנהיג איש האש - NMSIS: החזון שלי ושל חברי לברית הינו להיות מקום ראשון בשרת ולהיות אלו שיביאו לשינוי המצב הקיים ולבצע מהפך.

מנהיג קפטן פארוט - BIA-A: להעביר שחקנים לברית האם.

מנהיגה COOL - yossisuki: ברית COOL מורכבת משחקנים וותיקים אשר מנהלים חיים עמוסים, אע"כ למרות שרובם ככולם לכאורה מכורים לרעיון אינם יכולים להרשות לעצמם להשקיע זמן ממושך בהתנהלות שוטפת.. החזון במחוזותינו לכאורה הוא התקדמות אישית בלבד בתקווה לשקט יחסי בכל הנוגע למלחמות, כ"ז עד"כ כי לא יווצר שינוי מהותי בעולם גמא מה שבהחלט עשוי לרענן את שורותינו ולהוסיף גוון אתגר וחזון.

מנהיג אריק2 - RTF: המשך ביסוס, בית חם לכל אוהבי האקשן והחברותא :)

מנהיג טיטאנוס - HDT: אני לא מתפשר על איכות החברים. בחצי שנה עלינו ממקום 44 למקום 13 ואנחנו רק 15 חברים. כל אחד מלמיליאן. הרוב המוחלט בוגרים מ22 עד 34 (ושחקן אחד בן 13). לא כולם ותיקים במשחק ויש גם שחקנים חדשים מהניילון עם הריח והכל (הכל יחסי). אני לא מסנן לפי ניקוד כללי או גנרלים אלא לפי שיחה קצרה. אם נכנס לברית שחקן שלא מתאים הוא פשוט נפלט באיזשהו שלב (אני עוזר לו להיפלט ) התכנית לעתיד היא להמשיך בקצב הגדילה האיטי והבטוח שלנו עד שנכבוש את גמא ואת העולם בכלל. ובהזדמנות זו אני רוצה לומר לכל הבריתות שלא מפסיקות להציע לי הצעה שאי אפשר לסרב לה: איחוד כמובן. אם אתם חושבים שהברית שלנו טובה - בואו תצטרפו אלינו, תיבלעו אתם בתוכנו. וכמו שאתם נוהגים להציע, אתם תשמרו על המשפחתיות שלכם ע"י זה שתהיו באותו צוות רק תחת השם שלנו. איך זה נשמע לכם? אז יופי, גם לי זה נשמע מעאפן.

מנהיג עודד19 - ע-כ-ה: החזון של בריתי הוא בראש ובראשונה להגיע לטופ 10, ולאחר מכן לצאת למלחמות ידידותיות מול בריתות "חזקות". ובאשר לעתיד -"ימים יגידו".

הערות:

תגובת הנהגת ברית SOF : "אתה חווה..."

כמו ששמתם לב,בטופ 20 בשרת גמא יש בריתות שמעדיפות לא להכנס לעיתונים,לא נבקר אותם,זהוא רצונם.

את המסקנות אתם תיקחו,אך עם זאת,מובן מאליו שהשרת רדום ומעייף,והכל חוזר על עצמו,בלי טעם.

הטור זה נוצר בתאריך - 2010\07\26 ורק כעת עולה,עמכם הסליחה.

יכול מאוד להיות שנהיה שינוי בשרת,אז תיראו טור זה מתיחס לתאריך שציינתי בלבד.

מקווה שהטור הבא שלי יהיה מעודכן!

תהנו אנשים יקרים!

בברכה,עודד19.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית