FANDOM

הסקר השבועי

האם מעשה SABRES בתקיפת SOF הוא מעשה חכם?
 
51
 
37

הסקר נוצר ב16:20 ב במאי 20, 2010, ועד עתה 88 אנשים הצביעו.

כתבות נוספות באותו נושא

אין כרגע כתבות נוספות.

קישורים

אין קישורים נוספים.

ניתוח מיוחד: מצב השרת.
מאת: AngelDream | תאריך:20/05/2010

זה כמעט חודש שעשרות מוקשים מפוזרים ברחבי שדות שרת גמא, מאיימים להתפרץ בדריכת רגל של עובר אורח אחד. לא שאין מלחמות בשרת, יש ועוד איך. אולם, הן לא מהוות את ההתפרצות העיקרית שתכליתה להתלקח ביום מן הימים- במסגרת ברית RTF, השולטת בשרת מזה שנה ומעלה.

תקופה גדולה כבר שהוכח לנו שכל פעולה בשרת מתחילה ומסתיימת בברית RTF. וכשאומרים RTF, למי בדיוק מתכוונים? לאריק? לשחקני RTF? לשלוחותיה ברחבי השרת? אם בוחנים זאת בצורה יותר מחוכמת, מגלים שRTF היא אינה ברית אחת, אלא היא יסוד, אלמנט ששרוי בשרת קצת אחרי הקמתו. אם אתם חושבים שכתבה זו תכליתה לשבח ולהלל את RTF- אתם טועים. המטרה היא להציג את המצב בו השרת מצוי- התפרצות אדירה שתוביל לניצחון של צד אחד, ולהרס הצד השני, לתקופה ארוכה מאוד.

ומדוע RTF היא יסוד שורשי בשרת? מכיוון שRTF היא ברית וותיקה, שהצליחה להתנסות בכל מצב שבו נמצא השרת. במצבי מלחמה, שלום, סכסוכים פנימיים וחיצוניים. RTF גיבשה לעצמה אידיאולוגיה, ערכים ומסורת- שאולי אינם מקובלים על שאר הבריתות בשרת, אבל מקובלים על כל חבריה, ועל אלו שמנסים להגיע אליה. RTF פעלה באסטרטגייה גדולה, שבראשה עמד אריק- היא הקימה ברית בת, RTF-N, אשר היא השולטת המרכזית בו, ועקב ה"שם" הגדול שתפסה לעצמה, הצליחה RTF-N להשיג שחקנים חלשים ולפתח אותם מהרמה הקטנה ביותר, לרמה הגבוהה ביותר, ללא כל הפרעות- עקב הפחד מכוחה של RTF. כאשר ברית אחת ניסתה להפר את האיזון הזה, IR, היא חוותה מהלומה אדירה שגרמה לה לשקול כל צעד פעמים רבות, לפני שתתקוף בשנית את RTF או שלוחותיה.

RTF גם הצליחה לצרף לשורותיה ברית קטנה יחסית, ולפתח אותה עד להגיעה לרמה גבוהה מאוד, עם שחקנים חזקים ואסטרטגיות לחימה גבוהות. זוהי ברית SOF כמובן, אשר בתחילה הייתה ברית שלא משתווה לרמתה כיום. RTF ניצלה את כישורי הלחימה של SOF שנתפתחו בעקבות הסכסוך ארוך הטווח עם ברית DGU הוותיקה, וקירבה אותה לשורותיה. בכך RTF רכשה לה ברית נאמנה נוספת, שתצא לעזרתה במקרה צרה.

אך האם האסטרטגיה של RTF מתבטאת בהישג הזה? בקירוב בריתות נוספות אליה? הרי RTF בעלת כוח מספיק בכדי להלחם במתנגדים לה- לבדה. אם כן, מדוע אריק תכנן אסטרטגיה זו? ברית RTF לא הייתה זקוקה לכוח מאז רכשה לעצמה את איחוד RTF-NMSIS הישן, אשר העניק לה עצמה רבה וגדולה. היא הייתה זקוקה לתמיכה, שתעזור לה להשאר הברית המשפיעה ביותר בשרת לאורך זמן. בעודה משקיעה בSOF ובRTF-N, זכתה RTF לתומכים רבים מבית ומחוץ, שהובילו לעלייה בהתגייסות שחקנים לשורותיה של RTF- וכך לעלייה בעצמתה, ובממוצע הנקודות שלה.

אסטרטגיה זו הובילה ליכולתה של RTF להביס בפרק זמן מצומצם בריתות גדולות כשם IR, בתמיכה מוראלית של כל העשירייה הראשונה, ובהתנגדות נמוכה. זה גם מה שהביא את אריק היום, למצב בו הוא טוען כי אינו דואג מפדרציות שונות שיקומו כנגד RTF, כי הוא יודע שהיא תחזיק מעמד מול כולן.

אולם, כפי שהוכח במלחמה האחרונה- גם אם הנהגת RTF לא תודה בכך, התדמית של כל ברית כלפי חוץ הינה תדמית חשובה. לקראת סוף מלחמת IR VS RTF, החלו ברחבי הפורום שחקנים מסויימים, גם מציר RTF, להפעיל לחץ על הבריתות לסיים את המלחמה, וזה פגע בתדמיתה של RTF. נוסף על כך, הצתת האש המכוונת של ברית IR והצגת RTF כ"דיקטטורה", הובילו למושגים חדשים שהובילו ל"התפכחות" שחקנים ובריתות כנגד ברית RTF.

בכך, על אף הניצחון המרשים של ציר RTF, הם הצליחו לטמון לעצמם פח. בעת פירוק IR- והסכם אי התקיפה עימה, שיעמום RTF גבר. והרי כאשר שיעמום שחקני RTF גבר, נאלצה הנהגתה לדאוג לפעילות חלופית לשחקניה. ובכך מצאה את NM, כאשר בתקיפה גדולה עליה הצליחה לשנות את דעת הקהל של NM כלפי RTF. NM החדשה מורכבת ברובה משחקני TBF לשעבר, שהם היו היוזמים העיקריים של המלחמה הגדולה כנגד IR. מן הסתם, הם תמכו באידיאולוגיה של RTF ובמה שתכננה. אולם לאחר התקיפה למולם, הבינה NM שטעתה כאשר נלחמה אל מול IR במקום לעמוד לצידה ולמנוע את האיום העתידי של RTF על קיומה.

התפכחות מעין זו, עלולה לגרום לבריתות אחרות בעתיד להביע תמיכה בקונפדרציה כנגד RTF. וזה מה שאנחנו רואים כיום בשרת.

בריתות SABRES, NM, IR הם הציר העיקרי שכיום מסוכסך באופן כזה או אחר עם ברית RTF. הסכסוך לא מתבטא בהכרח בלחימה צבאית, אלא זהו בעיקר סכסוך עקרונות, שמתבטא באיבה במשחק של שחקנים מהבריתות השונות. סביר להניח שהבריתות הללו יקחו חלק בכל איחוד נורמלי כנגד RTF. IR כעת נוקטת בשיטת האקדמיה וסברס מפתחת את המיומנות הצבאית שלה בלחימה מול SOF. את NM אם לא נמצא באופן שלם, נמצא באיחוד באחת מבריתות הטופ 10, לאחר מלחמת ההתשה שמפעילה עליה RTF.

כרגע, לא סביר שאחת מהבריתות תצא בלחימה אינטנסיבית מול RTF, מכיוון שלאף ברית אין את האומץ כרגע, וגם לא בפדרציה משותפת. IR עדיין בהלם מהמלחמה האחרונה, סברס אינה עצמתית מספיק בכדי לעמוד לבד מול RTF ומלחמה סבירה אפשרית למולה תהיה מלחמה ארוכה מאוד, וNM על סף פירוק, או לפחות היחלשות משמעותית.

אז במה ההתפרצות תלויה? בעיקר בברית SOLO. ברית סולו כעת בהתחזקות משמעותית, בעקבות "תור הזהב" שלה, התקופה שבה היא עמדה במקום השלישי ללא שום הפרעה, שכן- SOLO היא סוג של ברית ניטרלית, ואם SOF לא עומדת במקום הזה, RTF תשמח שתעמוד בו ברית ניטרלית שלא תפעל כנגדה. SOLO מאכלסת כמות גדולה של שחקנים בטופ הגנרלים, וממשיכה במגמת ההתחזקות. במידה ותחבור לציר "אנטי-RTF" בעתיד, היא תוכל להשפיע רבות על גורל השרת. אולם, במידה ותלך לצד RTF, סביר להניח שניסיונות הבריתות השונות להלחם בRTF לא יצלחו, לפחות לא בזמן הקרוב. אם מאמצי קירוב SOLO לצד "אנטי-RTF" לא יצלחו, סביר שהבריתות הללו יצטרכו זמן רב בכדי להשריש את שורשיהם בשרת מחדש, ולתלוש את אלו של RTF מאדמת גמא.

במקרה של ניצחון הציר הלוחם כנגד RTF, יהיה שינוי אדיר בשרת. במידה וRTF יפול, סביר להניח שהשלטון בשרת ינתן לידיה של IR, הברית הגדולה ביותר בציר כנגד RTF. משמעות של שליטה כזו, היא שליטה משמעותית של IR בכל יסודות השרת, ונקמה בציר RTF, הכולל ניקוי יסודי של SOF וRTF-N. סביר להניח שבמידה ונמסיס לא תיפול, היא תחבור לשלטונה של IR, וביחד היא תזכה להמשך ההשפעה החלקית שלה בשרת (כי להשפעה מלאה, נראה כי היא לא תזכה, כי גם כיום היא לא זוכה לה). אולם אי אפשר לצפות שלאחר ניצחון "אנטי-RTF" המצב העקרוני בשרת יתחלף, כי שוב, תהיה ברית שליטה, שכל שחקניה יזכו לחסינות, וכל השאר לתקיפות ובזיזות. תקום תנועה "אנטי מלוכנית" ותטען שIR היא דיקטטורה מלוכנית. אבל גלשנו, בואו נחזור למצב המציאותי יותר.

במקרה וציר RTF ינצח שוב, יקרו אחד משני המצבים הבאים: 1. תנועת ההתנגדות לRTF תשקוט לפרק זמן גבוה מאוד, וRTF תמשיך לשלוט בשרת בצורה כוחנית אף יותר, ותמשיך להטמיע את שורשיה בשרת. 2. RTF לא תפעל בעת המלחמה באופן אגרסיבי, והמצב יחזור להרגלו- RTF השולטת ומספר בריתות הפועלות כנגדה.

אי אפשר לדעת למה לצפות, כי כל ההתפרצות תלויה בשחקן אחד- ולא בהכרח שחקן משפיע, יכול להיות סתם שחקן, שגורלו ישפיע על גורל השרת כולו..

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית