FANDOM

הסקר השבועי

האם מעשה SABRES בתקיפת SOF הוא מעשה חכם?
 
51
 
37

הסקר נוצר ב16:20 ב במאי 20, 2010, ועד עתה 88 אנשים הצביעו.

כתבות נוספות באותו נושא

אין כתבות נוספות

קישורים

מה NM עשו כבר?

SOF,SABRES, מה קורה?

סיקור מיוחד על העשירייה הראשונה בשרת
מאת: העוקץ מגמא | תאריך:29/05/2010

שלום לכל קוראי הטור!

אז על מה נדבר היום? על נפילת NM שהייתה ברורה? על המלחמה של SOF וסברס שאני אפילו מתבייש לדבר עליה כבר? על עולם גמא שהולך ונרדם לו?

אולי זה הזמן לקרוא קדיש על עולם גמא?.. שנעלם לאט לאט, ונבלע בעייפות של עצמו?

אולי זה הזמן להגיד כמה הבריתות בעולם גמא פחדניות? שאפילו מלחמה ידידותית של כל הטופ 10 אי אפשר לארגן, כי מפחדים לאבד גנרלים?

אז במקום להגיד את זה אני פשוט החלטתי לעשות טור שיעיר דעה על כל ברית וברית בעולם גמא.

אז הראשונה, RTF:

ברית חזקה בפני עצמה, ו"זרועותיה" אינן מפריעות לה להתפתח. לRTF אפשר לקרוא ברית של שחקן אחד- אריק2- גנרל, מזכיר, דיפלומט (ואם לא שמש שהיה תופס לו את המנהיגות, אז גם מנהיג).

RTF לא הכי פעילה, לא הכי חזקה, לא הכי טובה, אבל עדיין מקום ראשון. למה? כי הם יודעים לשחק את המשחק, כי הם יודעים להשיג בנות-ברית כשצריך ולפרק אותן כשהן מתחזקות מעל המותר.

בנות הברית היחידות שלה הן נמסיס (שאני לא בטוח כמה זמן זה ימשך) וSOF שעוזרים להם בכל דבר שצריך.

בעבר RTF הייתה ברית מפחידה, שתוקפת כל דבר שזז, שתוקפים בשבת, ששוברים מוסכמות, שלא עושים מה שכולם רוצים- אבל היה לה כבוד לבריתות!

היום אין את הכבוד הזה כבר- RTF עושה מה שבא לה. היא מנסה לעשות את זה יפה, אבל מאחורי הקלעים הם עושים את זה יותר מגעיל ממה שזה היה בעבר. הפחד של הדבר היחיד שהשתנה זה הגישה של המשחק- עושים הכל אבל מנסים לטאטא את זה מתחת לשטיח

ולהפיל על בריתות אחרות. בקיצור- RTF חזקה לא רק צבאית, אלא גם דיפלומטית, ברית ממש טובה שקיימת כבר הרבה זמן ותמיד הייתה במקום הראשון (אולי מגיע להם להיות שם?). לRTF ניתן את השם "ווינרים"? או אולי, "ווינר" (כי יש אחד כזה שם)?

מקום שני- נמסיס:

כשאני אומר נמסיס, כולם (או לפחות הרוב) יזכרו באלברט שהעיר את עולם גמא כשצריך, ובפרט את נמסיס. איפה זה היום? ברית לא הכי פעילה, לא יוזמת כלום, לא עושה משהו מיוחד חוץ מלהיות ברית עם ניקוד נחמד ולא יותר מזה.

NM תפסו את המקום של נמסיס הישנים ולא ממש מצליחים לעשות עם זה משהו.. אני לא מבקש איזו "מהפכה צרפתית", אבל קצת אקשן? אולי אתם תגאלו אותנו?

אין הרבה להגיד על נמסיס, ברית טובה אבל לא יותר מידי. לא יוזמת ולא עושה כלום. אפשר לקרוא לה "הנגררת" (חבל שלאט לאט אתם כבר לא יודעים להחליט בעצמכם..).

מקום שלישי- SOLO:

אוי אוי סולו- מי אתם? מה אתם? מה אתם רוצים? מה אתם עושים? למה אתם בכלל קיימים? להיות מקום 3 ולא לעשות כלום? אתם ברית חזקה כל כך.. שחקנים בעלי ניקוד ענק! בגנרלים, בכללי.. למה אתם לא עושים משהו?

למה אתם ישנים כל היום? אתם מתחבאים אחרי הגנרלים המפוצצים שלכם וישנים טוב, אבל לא עושים כלום חוץ מלהתפתח בניקוד הכללי. אני שואל אתכם באמת, לא נמאס לכם להיות כאלה רדומים? אתם לא חושבים שבסוף ישימו לב אליכם?

ברית מקום 3 עם ממוצע גנרלים ענק על סף המפחיד.. אתם לא חושבים שבסוף יבואו לתת לכם בראש?

אם לא, אז אני ממש מצטער להגיד לכם - אני חושב שזה מאוד קרוב. לכם ניתן את השם- "היפיפייה הנרדמת" (רק מתי יבוא הנסיך לתת לכם נשיקה בכדי להעיר אתכם?).

מקום רביעי- IR:

IR, כמה טעויות עשיתם? אתם בנויים מבריתות עם אידיאולוגית "אנטי-RTF" וכבר שיצאתם בניסיון הפלתה, נחת גורלכם- להיות שק חבטות. וכן זה מה שהיה..

אבל עכשיו אתם נראים יותר זהירים- התגובות בפורום שפעם היו על בסיס יומי והפכו את הברית לקצת קטנונית, הפכו להיות נכונות ובטעם טוב. גדלתם קצת, חבל שזה בא אחרי שפיצלו אתכם. אולי אתם הברית היחידה שבאמת ניסיתם לעשות משהו

נגד RTF ולהכניס טיפה צבע לעולם גמא. אתם ברית חזקה מאוד, שעשתה טעות אחת יותר מידי, וזה הספיק כדי להביא אתכם לפיצול.

עכשיו אתם מתחזקים, והשינוי שלכם ניכר מאוד. אתם בנויים מלוחמים, פעילים מאוד. יש לכם הנהגה לא של איש אחד ולא של שניים. אתם בנויים בצורה טובה, אבל אתם עושים יותר מידי שטויות (או יותר נכון- עשיתם).

אחרי הפיצול והאיחוד המחודש, לא ראיתי משהו מוזר מצד IR או משהו שנראה שוב כניסיון להפיל את השלטון. אולי ירדתם מזה? או שאתם פשוט הבנתם שעדיף להיות יפים ולשתוק?

לכם ניתן את השם "שוברי המוסכמות".

מקום 5- SOF:

ברית שהייתה לא מזמן ברית קטנה של לוחמים קטנים ולא ממש חזקים. הפכתם למקום 5! ברית חזקה שיודעת מה היא רוצה (אולי נשלטת קצת), אבל ככה זה כשבעולם גמא יש את המפקדים ויש את החיילים.

אתם ברית חזקה. אולי אתם נראים מאוד עממיים, ברית מאוד פשוטה כזו ומאוד לא גרנדיוזית, אבל אתם חזקים מאוד. פעילים מאוד. אפשר להשוות אתכם לIR- בעלי שחקנים פעילים ומשוגעים קצת. אולם, החלטתם ללכת עם הזרם ועם הכוח.

אפשר לקרוא לזה חכמה, אפשר לקרוא לזה ראיה לעתיד, אפשר לקרוא לזה פחדנות- כל אחד ואיך שהוא רוצה.

הבעיה שלכם (והיא לא היחידה)- זה המוח החמום. איתכם אין מלחמה ידידותית, כי תמיד זה מגיע למקום מגעיל שאין אפשרות לצאת ממנו אחרי זה. יש לכם מנהיג שנעלב מעצמו, יש לכם שחקנים בעלי אגו נפוח כמו תחת של פיל,

ואתם לא יודעים לקחת משהו בהנאה. אתם משחקים מאוד מגעיל ומאוד פוגע, אבל שוב- כמו שכתוב בפורום אצל נתי "חם עלינו, כנס לרשימה", וזה מסכם בארבע מילים את האופי שלכם: חמום, קצת ילדותי ובלתי מובן בעליל.

לכם ניתן את השם "המשרתים המשוגעים" (ולא, אתם ממש לא משרתים את עצמכם).

מקום 6- BIA:

טוב אז אם קראנו לSOLO היפיפיה הנרדמת, איך נקרא לכם? היפיפייה הנרדמת 2? ברית שהייתה כל כך חזקה בימי Itsikpich, הפכה להיות ברית מקום 6 עם שחקנים לא פעילים. הנהגה שכבר מזמן לא ממש זוכרת מה זה איקרים, וברית שלא ממש

עושה משהו. אין לכם ביטחון בעצמכם. אפשר לספור על חצי כף יד את השחקנים הטובים בBIA..

אפילו הטובים שם כבר לא טובים, האווירה בברית מאוד מעייפת, מאוד כבדה- ואולי זה באמת כי אתם לא עושים כלום.. אה, נזכרתי. יצאתם למלחמה ידידותית, כי לא נעים לכם שישכחו אתכם. אבל בינינו, אתם כבר לא ממש יכולים להלחם..

ירדתם, ולא רק במיקום, בכמה חודשים שאיציק הלך, ולכם ניתן את השם- "הזורמים" (אתם זורמים מאוד, אבל רק עם הצד שאתם יודעים שהוא המנצח).

מקום 8- SABRES:

ברית חזקה שהלכה על משהו קצת גדול עליה. יש בה לוחמים טובים מאוד, מזכירה את NM שהתפרקה לא מזמן. יש לה שחקנים עם ניקוד נמוך אבל לוחמים חזקים.. לאט לאט המלחמה מחלחלת והורסת את הברית הזו.

כמו שאמרנו, מלחמה עם SOF זה לא דבר ידידותי. סברס אתם חזקים מאוד, אבל לקחתם משהו ענק על עצמכם. יש לכם פה גדול מאוד, אולי לכמה מכם שמכניס אתכם לבעיות ענקיות כל פעם מחדש. אולי אתם צריכים לדעת להפנים ולשתוק טיפה?

שוב אנחנו רואים פה ברית שמנסה להזיז משהו בשרת, אבל נתקלת בבעיה. ופה, באמת שאין מה להגיד כי אין עזרה מאף ברית.. אבל למה לא לנסות לעשות דברים בצורה ידידותית? אתם ברית של לוחמים קטנים וחזקים. אתם פשוט לא יודעים להפעיל שיקול דעת,

ועושים הכל מהר מאוד ובלי חשיבה לעתיד. אני לא יודע אם לצחוק על המצב שלכם או לבכות. מברית חזקה ובעלת ביטחון הפכתם בשבועיים לברית די חלשה ומפורקת בעלת שחקנים לא פעילים עקב חופשות וכו'. אפשר לקרוא לזה ניסיון שלא הצליח?

אפשר לקרוא לזה פזיזות? אני הייתי מסכם את זה בטיפשות ויהירות.

לכם נקרא- "הלוחמים הקטנים והפזיזים".

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית