FANDOM

הסקר השבועי

האם האמת באמת כל כך פשוטה? האם יש רע בלרצות משהו, למרות שיש קושי לבצעו?
 
0
 
3

הסקר נוצר ב18:56 ב באוגוסט 16, 2010, ועד עתה 3 אנשים הצביעו.

כתבות נוספות באותו נושא

חלק שני-עקרון הרעיון

קישורים

אין קישורים נוספים.

האמת הפשוטה? אולי קצת הגיון? החלק הראשון מסדרת כתבות של שחקן פשוט בשרת גמא.
מאת: The Joker | תאריך:16/08/2010

עקרון ההיגיון

שלום כל עולם גמא.

החלטתי לפרסם את דבריי ואת מה שעובר לי בראש בכתבה הזו כדי להבהיר לכם כמה דברים.

קודם כל באשר למלחמה של Nemessis Vs Sof מלחמה לא מוכרזת שבאופן מצחיק מבחינה טכנית היא אכן מוכרזת כשם שהיא מוכרזת בפורום מלחמות, הכוונה ב-לא מוכרזת היא שחוק המהלומה תקף, המלחמה בהחלט מוכרזת – אם היא לא הייתה מוכרזת היינו יודעים על המלחמה רק במידה אם היו מחליטים לעלות דוחות קרב לפורום.

עזבו סתם חשבתי על זה לרגע.

בכל מקרה, מתוך הכרזת המלחמה:

לאחר תקיפות של שחקן Nmsis על שחקן Sof ולאחר חוסר הכבוד שחלק מחברי נמסיס רוכשים לחברי Sof ... לא נשארה ברירה אלא לפתוח במלחמה מול הברית Nmsis ולהחזיר אש!

הכרזת מלחמה רגילה, שבעקבותיה הייתה אמורה לבוא מלחמה רגילה לגמרי.

אבל לא מה פתאום! לא בשרת האהוב שלנו! לא בשרת גמא!

אני לא יודע להגיד שזוהי תופעה מיוחדת במינה אצלנו אבל אפשר לראות שאצלנו אנשים פשוט אוהבים לפטפט, להצית את האש או להגדיל אותה.

המלחמה התחילה יפה, כבר בתחילת המלחמה יותר מחצי חברי ברית סברס עברו לברית Sof כשברגע זה הברית סברס עם כ-17 חברים, הברית Sof עם כ-106 חברים, הברית Nmsis עם כ-79 חברים, לשתי הבריתות הלוחמות עברו שחקנים מבריתות שונות (כמובן שאל הברית Sof עברו יותר) אבל זה לא הפריע לרוח הלחימה של שתי הבריתות שנלחמו בכבוד, הכל היה טוב ויפה עד שמספר מועט של חברי Ir החליט לעבור אל הברית Nmsis .

אי אפשר לפספס את הדיון הסוער על המלחמה ועל העובדה שחלק קטן מחברי Ir עברו לצדם של נמסיס, במה בעצם שונה העובדה ששחקני Ir עברו לעזור ל-Nmsis מכך שהברית סברס עברו אל Sof? שסברס אחות של Sof? שזו גם מלחמה של סברס?

ואם כן... בכל זאת ל-Sof זה לא מפריע, אז למה לרוב שרת גמא זה כן?

אהה כן כמאט ושחכתי, כי מנהיג Ir הוא תחמן נכון?

כי Ir לא עושה שום דבר סתם נכון?

זה מה שחלקכתם כתבתם בתגובתכם בפורום, ובלי לשים לב אתם בעצם חוזרים על עצמכם כמו דיסק שמתנגן שוב ושוב ושוב בכל מלחמה.

בכל מלחמה של הטופ 10 שוב ושוב שחקנים חושבים שיבוא שינוי, מהפכה, הם לא באמת חושבים שתהיה מהפכה – הם רוצים שתהיה מהפכה!

וחברי ההבדל גדול מאוד, כי באופן בלתי נמנע כל השחקנים ששוב ושוב כותבים בתגובתיהם שתהיה מהפכה הם בעצם בראשם באופן מעוות מציירים את המציאות כאילו הכל זו מין תוכנית של אחד מין המנהיגים.

בנוסף לטענות השחקנים עוד טענה היא שכל אותם 6 שחקנים מייצגים את הברית Ir בשלמותה, ובכך אומרים ש-Ir בוגדת בסברס, ומייחסת את כל הברית בגלל כמה שחקנים.

כמו שאמרתי אני מסרב להאמין למה שאתם אומרים בגלל שזה התרחשות שמצטיירת לכם במוח כתוצאה מתוצאות שרשרת ודמיון מפותח – וכן זו הוכחה חותכת שגם אתם יכולים להיות אסטרטגים מעולים! אבל כוחו של אדם לא נמדד על הדף אלא בשטח...

כמובן אני גם לא אומר שזה טעות לפתח תקוות, אבל הניסיון מלמד אותנו שאחרי כל כך הרבה חזיונות כאלה. אבל אתם לא יכולים להתווכח עם העובדה שאתם אומרים את זה על פי דימוי שנוצר לבריתות או שחקנים מסויימים ובעזרת דמיון.

ובעצם אם חושבים על זה, אתם יכולים בעצמכם לנסות להפעיל את מה שאתם חושבים!

גם אני הייתי כמוכם, ניסיתי לנחש, לחזות- אני יודע מה עובר לכם בראש.

ברגע שאתם רואים מלחמה אתם מתחילים להסתכל על הבריתות האחרות הקשורות אל הבריתות הנלחמות ובראשכם מגלים כביכול את התוכניות של המנהיג המסויים.

ובעצם החזיונות מתבססים על תגובות שרשרת ודמיון מפותח מאוד...

השאלה האמיתית היא, מתי תוציאו את התוכנית שאתם מתכננים בעצמכם כמה פעמים מחדש כבר למעלה מ-6 חודשים או יותר לפועל...?

הדמיון נפוץ חברי, ההיגיון נדיר! בברכה, Simple Truth

נכתב על ידי, The Joker. החלק השני, בקרוב.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית