FANDOM

הסקר השבועי

אין סקר.

כתבות נוספות באותו נושא

מה NM עשו כבר?

SOF, SABRES- מה קורה? הטופ 10? לא אידיאלי

קישורים

אין קישורים נוספים

טור אחרון של העוקץ מגמא * ניתוח אחרון של השרת שכולנו אוהבים בדרך זו או אחרת: שרת גמא.
מאת: העוקץ מגמא * טור אחרון * | תאריך:08/06/2010

גמא וזהו.

-- -- -- -- -- --

בארבעת הטורים האחרונים שלי, מאז פירוק ברית NM ועד למלחמה של נמסיס וסולו, המלחמה ה"ידידותית" לכאורה, תמיד אמרתי כמה שרת גמא הוא יחסית עולם קשה. עולם שבו אי אפשר לעשות משהו בלי שמישהו אחר ידע, שבו אי אפשר

לצאת למלחמה ידידותית, שאי אפשר לשחק בו בשקט בלי שאיזו ברית תתקוף אותך. כמובן שתמיד ציינתי, שאם אתה שחקן גדול ודגול בגמא- אין לך ממש מה לפחות, אבל אם אתה סתם עוד חייל באיזו ברית- אתה כל יום בסכנת קיום חדשה.

במובן מסויים, זה מציק ולא הוגן- אבל במובן אחר הבריתות של גמא לא עושות כלום ממילא ונראה כאילו נוח להם עם זה. נכון שבאמת אין משהו שמצריך מלחמה שתשנה את פני גמא, אבל חייבים לעשות צעד שירגיע את הבריתות ה"מאוחדות", ה"חזקות" וה"איכותיות", ויוריד להם טיפה את האף. אני לא קורא לפירוק (וזה גם לא אפשרי)- אבל אני כן קורא לעשות צעד, להזיז דברים! עולם גמא הוא עולם נשלט, וזו עובדה!

ממלחמת NM נגד DGU, COOL וRTF, היה אפשר לראות את הכיוון שRTF מביאה לשרת. נכון, זה נראה בסדר פעם אחת לפרק ברית בגלל המעשים שלה- אבל כאשר מלחמות שכאלו הופכות לבסיס יום יומי- זה נהיה מגעיל, חסר טעם וקצת מאוס. גם אם אתה לא חלק מהמלחמה הזו אתה עדיין לא רוצה להכנס לפורום בשביל לראות מה כתבו שם ולאיזה שפל השרת הגיע היום.

לאיפה נגיע כשבכל מלחמה יש תנאים? ולא, לא תנאים כאלו שבוחרים ביחד- תנאים שהחזקים בוחרים. אין לגייס מהם שחקנים, אין להעליב אותם, חייבים להשמע להם. אז אני אומר.. אולי גם לא נתקוף? ורק אתם תלחמו בנו? כי מה זה משנה

אתם הרי נלחמים בשביל דוח ניצחון, ולו הקטן ביותר. לא בשביל המלחמה ושיתוף הפעולה.

אז אם אנחנו נחשוב ביחד- גמא בנוי משחקנים בעלי אגו נפוח, בעלי כבוד חסר פרופורציות ובעלי חשיבה עקומה שהרסה את השרת. המוטו של השליטות בשרת- "זה רק משחק, העיקר שאנחנו ננצח"- ואם מישהו יגיד אחרת, אני מצטער להגיד לך- אתה לא מבין כלום.

אבל בואו נשים את הכל בצד. את איבוד הפרופורציות, את זה שעולם גמא נשלט, את זה שאי אפשר לנהל בו משהו טוב אחד. הרי, בסך הכל, השרת הזה טוב, אפילו הטוב ביותר באיקרים.

עולם גמא הוא האמצע- ה"סנדוויץ'" של העולמות. הוא לא ישן ולא חדש. הוא הביא משהו חדש לאיקרים ישראל.. אין זה שרת סתמי שכל מה שיכול להניב זה צבא שמתפרק אחרי יומיים! לא! יש בו גם רבדים אחרים- קשרים הדוקים בין שחקנים גם אחרי המשחק, דיפלומטיה טובה וערמומית, יכולת לדעת לסלוח, להבין. ערכים אחרים, שאין בשרתים אחרים..

הייתי אומר שהשרת הזה הכי קרוב למציאות. הוא בעל השחקנים הכי טובים, הכי פעילים, הכי תוקפניים, הכי חזקים, הכי דיפלומטיים- פוליטקיאים וערמומים. נכון, זה לא תמיד טוב, אבל אי אפשר להתעלם מכך- וברוב הפעמים, זה רק תורם לעומק של השרת.

נכון שאם היה קצת יותר כבוד ליריב ועוד כמה דברים אחרים- אז היה יותר טוב, אבל אם לא נהיה קטנוניניים, אפשר להגיד- שרת גמא, אתה השרת הטוב ביותר בכל עולמות איקרים.

לסיום, אני אגלה מי אני. יש אנשים שמכירים אותי בתור אחד שניסה תמיד להפוך את גמא ולהפיל את RTF- ואומרים שאני "סתם עוד שחקן שלא הצליח לעשות כלום". אבל יש כאלה, שדווקא חושבים שעשיתי משהו- ואני מאוד מקווה שהשארתי חותם על השרת.

עשיתי כמה טעויות במשחק, מהפלת NM ועד ליציאה האחרונה למלחמה מול RTF- ובניגוד לאחרים שיגידו שהם שלמים עם עצמם ולא היו משנים כלום- אני ההפך. אני הייתי משנה הרבה מאוד ממה שעשיתי, אבל לא נורא- העבר הוא עבר ואנחנו מסתכלים רק לעתיד, ושם נמצא השינוי.

אני באמת מקווה שמשהו פה יהפוך לידידותי יותר, ואם לא- אז מזל שפרשתי.

היה לי העונג לכתוב ולקרוא את התגובות של כולם- מי שהנה והחמיא, תודה רבה- ומי שלא אהב והגיב- תודה רבה על הביקורת.

מי שנפגע ממני- אם זו ברית או שחקן ספציפי- לא נעים לי להגיד אבל.. קח פנדל, ואם נעלבת? מגיע לך :)

היה טוב, וטוב שהיה. עד כאן- בפעם האחרונה,

נוי המימון,

עולם גמא.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית