FANDOM

הסקר השבועי

באיזה צד של הסכסוך אתם נמצאים?
 
43
 
53

הסקר נוצר ב18:29 ב באפריל 21, 2010, ועד עתה 96 אנשים הצביעו.
איזו ברית לדעתך תנצח בלחימה הזו?
 
37
 
37

האם לדעתך הצטרפות SABRES למלחמה לצד NM היא דבר לגיטימי?
 
23
 
17

כתבות נוספות באותו נושא

לצערנו, אין כרגע כתבות נוספות.

קישורים

הכרזת המלחמה בפורום

גובש הסכם סודי בין ברית RTF לברית סברס בנוגע להמשך הלחימה.
מאת: מערכת IKN | תאריך: 28/4/2010

סקופ בלעדי- ההסכם: במהלך יום שלישי, ה-27/04, בעקבות התערבות ברית SABRES במלחמה לצד NM, הוחלט בברית RTF להתערב לצד ISF- אך ורק כנגד ברית SABRES, ובעריהם. הבריתות NM וסברס התרעמו על ההחלטה הזו, וטענו, כי נתי הבין שISF הולכת להתפרק ללא עזרה מRTF, כלשונם.

בתגובה לטענות והאשמות אלו, פירסם אריק2, הודעה בפורום ובאתרנו: "תהיו קצת יותר רציניים, כל במה שנותנים לכם הופכת להתכתשויות מיותרות. כל מקום כזה הרמה יורדת לשיאים חדשים. שיאים שליליים. RTF הודיע לבריתות הנלחמות בצורה ברורה ביותר שאינה משתמעת לשתי פנים- RTF לא מתערבת במלחמה בין ISF לבין NM ואני כולי תקווה כי המלחמה הזו תחזור לפסים ידידותיים מאחר ושום צד לא ביקש בהכרזה פירוק או משהו בסגנון. ניצול פרצות כמו כניסה של הברית סברס אינו משרת שום מטרה חוץ מנקמה והמשך ישיר של הטוקבקים פה (באתר) ובפורום. המשך ישיר של הרמה הנמוכה ששוברת שיאים. אני יכול לומר באותה צורה חד משמעית שגם מחר או אח"כ, RTF לא הולכת להתערב בין ISF לבין NM אבל התקיפות של סברס כן זכו וכן זוכים לתגובה. בשלב זה התגובה היא מוגבלת ביותר וכוללת אך ורק קרבות בערים של ISF. RTF מקווה שלא תהיינה יותר עליות מדרגה. אין לנו רצון לצאת בצורה מאורגנת ולתקוף שחקנים מהברית סברס לכן כרגע אנחנו שומרים על סטטוס לא התקפי. תנו לNM ול ISF ללבן את מה שביניהם - ביניהם. "

קרבות רציניים החלו בין RTF לסברס. הנה התקפה על חזית אחת, של SABRES VS ISF & RTF:

  • img534.imageshack.us/img534/4520/74751916.jpg

בעקבות הקרבות הללו- הוגשו לברית סברס תנאים מפורשים מהנהגת ברית RTF: או שאתם מפסיקים את התערבותכם במלחמה, או שתזכו לתגובה מאיתנו. ברית SABRES דחתה את התנאים הללו, ולבסוף- סוכם עם RTF על ההחלטה הבאה- הרלם שגעת (פבל), יקיים קרב "אחד על אחד" עם אריק2, עם הגבלה של 2000 יחידות לכל אחד. במידה ופבל ינצח בקרב הנ"ל, ברית RTF תפסיק את התערבותה לצד ISF, וברית SABRES תוכל להמשיך במלחמה לצד NM- כרצונה החופשי. ואילו במידה ופבל יפסיד בקרב לאריק, לא תנקט שום פעולה משמעותית כנגד ברית SABRES- מלבד, קיום שיחה בין פבל לנתי בת שעה- במהלכה ידברו על מה שברצונם, ולפי מקורותינו, בשיחה יוכלו המשתתפים "לקלל אחד את השני, או לדבר יפה- העיקר לדבר על משהו, ומה שיצא מהשיחה- יצא."

לפי עמדת RTF בהסכם הזה, ניתן להבחין בריכוך משמעותי. ממלחמה גדולה כנגד ברית SABRES, הם מוכנים לרדת להסכם עם הברית, אשר בכל צדדיו- לא קובע חד משמעית כי על סברס להפסיק את הלחימה מול ISF, וכי המצב הגרוע ביותר לברית סברס אשר יכול לנבוע מההסכם הזה- הוא שפבל ישב לדבר עם ברית ISF.

מכאן ניתן להגיע למספר מצבים אפשריים, אשר מתארים את ההתרחשויות מאחוריי הקלעים. אחד מהם, הוא שברית RTF החליטה להזניח, לפחות באופן חלקי, את ברית ISF ולא לנסות להציל אותה מקרבות גדולים נגד בריתות שכעת משתוות לה בכוחם, ומה שניתן להבין מכך שלברית RTF אין אינטרסים משמעותיים כל כך בהמשך הישארותה של ברית ISF בחוזקה הנוכחי, ואף אולי- ברית ISF מאיימת על מעמדה של RTF. מצב זה פחות סביר, מהמצבים הבאים, שיתכן שהם אחראיים על השינוי בעמדת RTF: ייאוש של RTF וISF מהמצב הנוכחי, ומהעיקשות של ברית NM וסברס, כאשר סברס לא מעוניינת לצאת מהמלחמה, והחלטה לעשות הכל בכדי לנסות להסדיר את העניינים בין ISF וSABRES, גם במחיר של יציאת RTF מהמלחמה לעת עתה. והמצב האפשרי האחרון, הוא מצב בו RTF מעוניינת לדחות כמה שיותר את התערבות סברס במלחמה. לפי ההסכם, ברית סברס לא תשתתף במלחמה לצד NM עד לקיום הקרב בין פבל לאריק, ומכאן ניתן להניח כי ברית RTF מעוניינת "למרוח" את סברס, ובכך ISF תוכל לנצל את זמנה הפנוי ולהלחם מול NM ללא כל עזרה בשבילה. אף יתכן שבזמן הזה, RTF תשלח חיזוק לISF- אמנם לא באופן פורמאלי, אך מבחינת משאבים, חוזים צבאיים ושחקני חיזוק. מריחה שכזו עלולה להציב בפני NM אתגר גדול ומשמעותי, לייאש אותה ולהחזיר אותה למצב הקודם- רק באופן קשה הרבה יותר. סברס בכל מקרה לא מפסידים מהעניין כלום, אולם גם לא מרוויחים ממנו דבר- פרט לכבוד שיכול פבל לקבל במידה ויצליח להכריע את אריק, ואולי לזכות בתואר הלוחם החזק ביותר בשרת.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית