FANDOM

הסקר השבועי

אין סקר

כתבות נוספות באותו נושא

אין כרגע כתבות נוספות.

קישורים

אין קישורים נוספים.

החלק השני של סדרת כתבות "אישים משפיעים". והפעם: אורי, מנהיג IR.
מאת: הפנתר הורוד | תאריך:16/08/2010

בהמשך לסדרת הכתבות בשרת גמא על אישיים משפיעים, ערכתי תחקיר על השחקן y8989 (אורי) מנהיג IR.

חשוב לי להדגיש שלא שכחנו את איש האש,והכתבה עליו תצא בקרוב ע"י מור בינדר שותפי החדש בסדרת הכתבות. הכתבה נכתבה כאשר IR הייתה במקום 3, ולכן סדר הפירסום הוא כזה. הכתבה נכתבה על y8989 ולא על GMS (המנהיג השני) בהחלטתם המשותפת, ולכן GMS ירואיין בסבב הבא.

אורי התחיל את דרכו מקום שרת גמא, הוא נחשב לאחד השחקנים הותיקים בשרת שלנו. בנוסף הוא המנהיג הותיק ביותר כעת בשרת גמא (אחריו נמצא נתי מנהיג SOF בוותק). את דרכו התחיל כשחקן בודד בשרת ללא ברית עם נסיון בינוני משרת אלפא.

לאחר כשבועיים מקום השרת, קיבל פניה להיכנס כגנרל לברית בינונית בטופ 20 ששמה היה DGU. אורי נכנס שם כגנרל ועד מהרה הפך למנהיג וקידם את בריתו בכמה חודשים לטופ 5 כשהשיא היה מקום 3.

סיכסוך נודע לכל בשרת גמא היה בין הברית של אורי דאז DGU לברית SOF, שעד היום מלווה את השרת בכל מיני צורות. לאחר ככמעט שנה בשרת ביצעו הברית DGU איחוד עם הברית RWN והפכו להיות הברית DOE שהגיעה בשיאה למקום 2.

כמה שבועות לאחר מכן הודיע אורי על פרישה מהמשחק. בעת פרישתו של אורי הברית DOE התפרקה והתפצלה. אורי חזר לשרת כדיי לשקם את הברית שחזרה לשמה המקורי DGU.

לאחר פחות מחודש התאחדו DGU עם בת בריתה COOL ונוצרה לה IR של היום, ולה שני מנהיגים y8989 ו GMS. כעבור מעט זמן יצאה IR בהכרזה על RTF ו RTF-N שנגררה למלחמת עולם, בה IR הפסידה לאחר מאבק קשה מאוד.

לאחר מכן שוב פרש אורי מהמשחק, אך נאלץ לחזור לבריתו שוב כאשר גילה שכל הטופ 10 הכריזו מלחמה על בריתו, מלחמה שהסתיימה לאחר כחודש עם פיצול של IR למשך 30 יום.

מהתחקירים איתו קיבלתי רושם של אדם בוגר ואינטלגנט, שעונה בצורה מוקפדת ומחושבת עם ניסוח מבריק, וקשה היה לי מאוד למצוא נקודות אופי אצלו כי כל מה שקיבלתי ממנו בראיון זה היסטוריה בלבד.

לכן, נאלצתי לדבר עם הסובבים אותו, כדי להבין את האופי שלו (אל תגידו שהכתבים פה לא עובדים קשה..). מדיבור עם הסובבים אותו, עולה הרושם שמדובר בשחקן אסטרטג ויש המגדירים אותו כאחד האסטרטגים היותר גדולים שצמחו בגמא.

אדם מאוד כריזמטי שיודע למשוך אחריו אנשים ולהנהיג אותם בנכונות ושיקול דעת. יש כאלה שגם מגדירים אותו טיפה מרוחק וקר, אך יש כאלה שאומרים שהוא חם ומקשיב ואיש שיחה מרתק.

נראה שהוא שחקן שסוחב על עצמו שק כבד של היסטוריה בשרת שביצע לא מעט מהלכים בשרת, אך מעדיף להישאר בסתר.

אפשר לומר שהוא לא רק מנהיג IR , אלא גם מנהיג הצד המתנגד. כנראה, הצד שבגללו הוא איננו כל כך מפורסם או ידוע בקרב השרת.

נראה שהחיסרון שלו הוא יכולתיו הצבאיות שבהם הוא איננו כל כך אקטיבי וזה ככל הנראה בגלל שעות המשחק המעטות בהם הוא נמצא, כ 2 עד 3 שעות ביום, אבל חבריו אומרים שיכולתיו הדיפלומטיות והאסטרטגיות מכפרות על כך.

אני אישית יכול לומר שזה שחקן שבאמת מאחרוני הותיקים בגמא.

ולדעתי זה שחקן שעוד נשמע עליו רבות בהמשך.

ואני מקווה שכן,כי שחקנים ותיקים קשה כבר למצוא בשרת.

המטרה הבאה

NATI21 מנהיג SOF.

בברכה,

הפנתר הורוד.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית