FANDOM

הסקר השבועי

איזה משפט יתאר את המלחמה בצורה הטובה ביותר?
 
36
 
11

הסקר נוצר ב19:07 ב ביולי 20, 2010, ועד עתה 47 אנשים הצביעו.

כתבות נוספות באותו נושא

אין כרגע כתבות נוספות.

קישורים

אין קישורים נוספים.

"עודד- האומץ עולה ביוקר" ; "SOF- לא בטוח שתזכו להגנה בעקבות כל כך הרבה לכלוך"
מאת: הפנתר הורוד | תאריך:21/7/2010

לאחר תקופה קצת ארוכה שלא פירסמתי טורים באתר- בגלל השיעמום שהיה בשרת, פשוט ולא הצלחתי להתאפק, כאשר ראיתי את הטור של עמיתי בצוות האתר, עודד19.

בטור הזה, אני לא אחסוך במילים על שותפי לצוות עודד, וגם על חברי הברית SOF. בוא נגיד שבעת הכתיבה, ישבתי מול המחשב, ופשוט חשבתי- את הטעויות של מי אני אבקר ראשון?

בגלל שבכל זאת עודד19 הוא עמיתי לצוות האתר אתחיל בו, בשביל שהטעם הרע שבסוף ישאר כלפיי הברית SOF.

עודד, כשראיתי את הטור הראשון שלך באמת הופתעתי, ואפילו הובכתי במעט. בניגוד אליי הוא בא ומפרסם טורים כאשר כולם יודעים את מיקומו ואת בריתו.

במילים קצרות בנאדם עם ביצים של בת יענה. השאלה, האם הקטע הזה של בלי מסכות היה חיוני או לא?

גם אני חושב שחופש הביטוי, הפירסום והעיתונות צריך להיות בשרת. שבנאדם יכול לומר את מה שהוא רוצה מבלי לפחד.

אבל כמוני אתה יודע שיש בריתות שמכבדות, כמו RTF,NMSIS,IR,SOLO ועוד, לעומת SOF שידועה כברית בעלת פתיל קצר עם גב גדול שמאיימת על כל דבר שזז:

וזאת הסיבה שבחרתי להסתתר מאחוריי דמות מצויירת עם זנב. אם אתה רוצה להגיד את מה שאתה רוצה- אז קח בחשבון שיש מחיר לדבר.

מה לעשות שהשרת הוא לא הוגן ולא הולך לפי הצדק. הדרך הישרה בעייני היא שתחלץ את הברית שלך מהמצב שהכנסת אותה ואם רצונך להמשיך בטורים כאלה תפרוש מהמשחק.

עכשיו אעבור אל הברית SOF:י דוע שאתם לא תתפרקו בזמן הקרוב וזה מסיבה פשוטה אחת- RTF.

כי ללא RTF ממזמן הייתם רואים את NMSIS,IR,SABRES ועוד- עולות עליכם מרוב עצבים. אבל אני בספק כמה יוכלו RTF לכסות את הליכלוך שאתם משאירים אחריכם..

בכל זמני בשרת גמא לא ראיתי צעד אחד תקין שלכם מבחינה התנהגותית כלפיי חוץ. ובתור אחד שהיה גם בברית שלכם זמן לא קצר, מבחינה פנימית שזה ספאם,ריבים וכו'.

מאיימים על כל אחד שנותן ביקורת , לועגים , מבזים, שונאים. באתר IKN נאמרו דבריי ביקורת קשיים על כל מיני בריתות והמרכזיות שבהן אלו RTF, נמסיס וIR, ולא ראיתי אף צעד של תקיפה כלפיי הכותבים.

הכי הרבה זאת תגובה סותרת של אריק כלפיי כמה כתבות, ול RTF יש יותר כוח מכם מכל בחינה,אבל היא בחרה לא לתקוף את הכותב. וזה מסיבה ברורה שהם רוצים את טובת גמא וטובת האתר.

האתר נועד לספק עניין וכתבות, ברגע שיתקפו את הכותב לא יהיו כותבים והאתר ייפסק.

וזה יזיק לגמא. אותן בריתות בחרו לשים את האגו שלהם בצד לטובת גמא.

אתם לעומת זאת תמיד בוחרים את עצמכם כלפיי שאר העולם. וואלה יש לכם כוח גדול בשרת השאלה היא מה עושים איתו? מפיקים ממנו שלום התפתחות וצמיחה? או דואגים לצרכים והרצונות שלכם?

הגיע הזמן שלכם להתבגר אתם כבר זמן רב בשרת. תתרמו לו!

כל מה שאתם עושים זה להוציא את החשק לשחק. מאיימים, תוקפים, מאיימים בפורום על כל מי שמגיב ולועגים- וזאת הסיבה שהפורום שלנו יבש כל כך.

אני משער שאחריי הטור שלי יבואו גל השמצות וגידופים מצד חברי SOF, וכנראה זה ידביק את שאר הטורים שלי בעתיד ואני יהפוך לדמות שנואה אצל חברי SOF.

לצערם אותי אי אפשר לתקוף.

נתראה בטור הבא,

הפנתר הורוד.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית