FANDOM

הסקר השבועי

האם ברית RTF הייתה צריכה לגבש מדיניות שונה במהלך המלחמה של SOF ונמסיס?
 
14
 
5

הסקר נוצר ב14:21 ב באוגוסט 29, 2010, ועד עתה 19 אנשים הצביעו.
האם ברית RTF טועה ביחס שלה כלפי IR?
 
13
 
9

כתבות נוספות באותו נושא

אין כרגע כתבות נוספות.

קישורים

אין קישורים נוספים.

הראיון בוצע על ידי AngelDream.

אריק, מנהיג הברית הגדולה ביותר בשרת גמא- עם כמות השחקנים הגדולה ביותר בניקוד הגבוה, בניקוד הגנרלים הגבוה, ובעוד פרמטרים רבים. שחקן דגול שהגיע מאפס לרמת "מנהיג RTF". על אף שנחשב למנהיג במהלך החודשים האחרונים, קיבל את הדרגה רק בחודש האחרון, לאחר פרישתו של שמש, מנהיג RTF.

אריק, מהווה עבור רובנו דמות מסתורית. לא כולם יודעים מה הוא מתכנן, מה הוא הולך לבצע. רובנו לא מסכימים עם מה שהוא עושה, אולם מביעים התפעלות ממעשיו. פניתי לאריק, בבקשה לראיון קטן, בנוגע למלחמה של SOF מול נמסיס, אולם הראיון גלש לראיון גדול, של ראש בראש- דעת הקהל הלא כל כך אוהדת, אל מול טענותיו של המנהיג המסתורי.

על חלק מהשאלות הוא בחר שלא לענות, על חלקן בחר שלהגיב חלקית, מתוך רצון לשמור על סודיות- על דברים שאולי לא רוצה שנדע. הוא בחר בראיון לא לנקוט בשמות וכו', אולם פרט דברים רבים על מה שהוא שונא בשרת הזה, ויש דבר אחד שאני בטוח שאתם יודעים שהוא שונא יותר מכל.

זהו אחד הראיונות היחידים, אם לא הראשון, שאריק ביצע. הראיון עונה על שאלות בנוגע למלחמה ובנוגע לIR. חובה לקרוא.

הראיון המלא על אריק:

"ישנם שחקנים בלי מחוייבות לברית שבאים רק בכדי להצית אש"

הנושא הראשון של הראיון, היה המלחמה בין SOF לנמסיס. אריק יודע הרבה. הרבה מאוד. יותר ממה שאנחנו, "האנשים הפשוטים" יודעים. והוא יכול לתת הרבה פרטים בנוגע למה שידענו ומה שלא ידענו על המלחמה הזאת. אבל במקום זאת, הוא ניסה להדגיש את מורת רוחו מה"מציתים"- אלו שגררו למלחמה הזאת.

האם לא ידעת שהמלחמה עומדת לפרוץ?

"היו כמה הסכמות, אולם היו מציתים שניסו להרוס את ההסכמות הללו, ולבסוף הצליחו."

אריק ידע על המלחמה לפני שפרצה, זה היה די ברור. אולם, נראה כי הוא מפגין חוסר אהדה כלפי אלו שפתחו במלחמה. לשאלה, מי אלו המסיתים, סירב להגיב.

ובכל זאת, נדמה שאתה כועס עליהם, על השחקנים הללו, שהציתו את המלחמה. מדוע?

"אלו שחקנים בלי מחויבות לברית בה הם נמצאים. הם באו רק בכדי להצית סכסוכים."

אז מדוע הם עדיין בברית שלהם?

"בברית, זה כמו בבית. כולם יחד. אלו פשוט, לא רוצים ולא מרגישים שייכים.. מציתים אש והולכים."

אני יכול להגיד לך אישית, שהיחסים בין SOF לנמסיס לא התרפאו. להיפך. האש ממשיכה לבעור, פשוט לא כולם רואים זאת. אז מה המטרה בעצם של הפסקת האש?

"אולי. אבל נקווה שזה ירגע.. אפשר להגיד שניסינו."

ואם זה לא ירגע, האם לא תידרש לנקוט עמדה? לוותר על בעלת ברית אחת?

"לא דואג מזה. אתה לא תוכל להוציא מRTF החלטה שכזו.. אנחנו יודעים מה לעשות והחברים בשני הצדדים ישארו חברים שלנו."

RTF דגלה במהלך המלחמה בלא להתערב. למרות זאת, האקדמיה שלכם נקטה עמדה ברורה לטובת נמסיס במהלך המלחמה- אישור חוזים צבאיים, לחימה מול שחקני סברס וSOF וכו'.

"האקדמיה שייכת לשתי הבריתות. למרות שזה לא נכון לומר שהם נקטו עמדה חד משמעית, מי שתוקף את נמסיס שלא יצפה שRTF-N לא יעזרו לה. אין לי ואין לRTF החזקה של 100% מRTF-N. היא קשורה בצורה שווה לחלוטין בין RTF לנמסיס."

SOF, כידוע, היא זו שהכריזה מלחמה על נמסיס. ניתן לראות כאן, שישנן טענות כלפי SOF, שביצעו את המהלך הזה. אולי, כעס. ביקורת. היתכן שאריק כועס על כך שנתי הכריז מלחמה על נמסיס, בניגוד לסיכומים ביניהם?

-

"מה הם עשו? הביאו 4 שחקנים מIR? נוי המימון שעסוק בלסכסך כל הזמן? FORZA JUVE, שעסוק בלקלל? נו באמת."

אבל זו הבעייתיות שבברית בת שכזו. אי אפשר להגיד "זו ברית בת של שתינו אז היא יכולה לעזור לשנייה"- כי היא עדיין נושאת את שם RTF. לפי מה שאתה אומר, יש שחקנים באקדמיה ששיכים לRTF, וכאלו ששייכים לנמסיס. האם עשיתם הפרדות ברורות שכאלו?

"אין פה שום בעייתיות. חשוב לדעת שRTF ונמסיס הלכו וילכו יחדיו בשילוב ידיים לעולם. אין כאלה הפרדות חלילה, כל אחד בוחר משם לאן להמשיך."

ברית RTF-N נוסדה לפני זמן רב. היו לה מספר גלגולים- חזקים יותר, חזקים פחות, וגם מספר פירוקים. RTF-N של היום הצליחה להוציא שם של ברית די חזקה, אולם מעלה תהיות העניין שגם במלחמה בין שתי בריתות אחות של RTF, יכולה זו להתערב.

אריק כבר תיאר בדפי הפורום בתקופת המלחמה, שהגיע להסדר עם ברית RTF-N בנוגע להתערבות במלחמה, וסירב לחשוף פרטים נוספים על כך.

-

אמרת שRTF ונמסיס ילכו לעולם בשיתוף ידיים. ואילו מה עם SOF? זה יראה צבוע אם ברית RTF תמשיך בשיתוף פעולה הדוק בין 2 הבריתות על אף היריבות ביניהן. בלי שום קשר, זה יכול להרוס הרבה תכניות של RTF, בגלל חוסר שיתוף פעולה ביניהן. כל זה, קורה בתוך הציר שלך!

"איזה תכניות זה יכול להרוס? לא תהיה שום יריבות. ואם תהיה, אז הכיף הגדול זה ניהול משברים ולא קרבות שבורחים מהם."

אתה לוקח את זה יותר מידי בפאן. האם באמת אתה לא דואג ששום דבר יקרה לך ולברית שלך? האם אתה באמת חושב שהיסודות שלך ושל בריתך לא יכולים להתערער? האם הסכסוך הזה לא יכול להצית את האש נגד הברית שלך? הרי היחסים בין RTF לנמסיס לא כל כך טובים. יש כעס ששורר בין הבריתות, ואכזבה.

"יש לי צי שלם של מכבי אש לכבות את השריפה הזאת. היחסים בין הבריתות מעולים! הקשר בין RTF לנמסיס ולSOF מעולה. היה סכסוך בין SOF לנמסיס ואני מקווה שהוא ידעך בקרוב."

מאז ומעולם, ניסו בריתות RTF ונמסיס להכחיש כל מתיחות ביניהן. ממש כמו שנמסיס הכחישה כי הולכת להתרחש מלחמה מול SOF, מספר ימים בודדים לפני שאכן הוכרזה המלחמה. אולם, הפעם, אני דווקא מרגיש שיתכן שהקשר בין RTF לנמסיס הוא באמת מעולה. אולי, אפילו אולי רק במעט, RTF מנסה להתחנף לנמסיס? יתכן. אבל זה לא מונע מSOF להחזיק בקשרים מצויינים עם RTF. משיחות עם SOF, הם הביעו אדישות לנוכח דיווחים על חיזוק כוחות של נמסיס בתקופה האחרונה.

-

אתה מתכוון הקשר בין הנהגת נמסיס להנהגת RTF מעולה? או שמא הקשר בין השחקנים? כי לי נדמה שדווקא בין השחקנים הקשר לא מי יודע מה טוב.

"גם וגם. כמובן לא כולם בקשר טוב.. אין סיבה ששחקן ממיקום 70:70 יהיה בקשר טוב עם שחקן 30:30. לא כולם חברים במשחק הזה."

אני לא מדבר על "חברויות". אני מתכוון לכך שאני משוחח עם שחקנים שמביעים מורת רוח מההתנהגות של RTF, שמביעים כעס אליכם. שחושבים שהמלחמה הזאת היא לא רק בשביל להראות משהו לSOF אלא בשביל להחליף אתכם. שבגלל זה הם הביאו את IR לעזרתם.

"אני לא רואה ולא מרגיש את הכעס הזה. מה הם עשו, הביאו 4 שחקנים מIR? נוי המימון, שעסוק בלסכסך כל הזמן? Forza juve שעסוק בלקלל? נו באמת."

יש טענות שIR עזרו גם במשאבים ובזהב. אתה שולל את הטענות הללו?

"אין לי מושג, וזה לא מפריע לנו לתקוף אותם. בזמן המלחמה של סוף-נמסיס היו לפחות 40-50 דוחות על IR. אז אלו שיצאו=הפקירו. ואלו שעזרו בזהב או משאבים, לא עזרו לחבריהם לברית."

במהלך המלחמה, RTF נמנעה מלהגיב תגובות בפורום. ביניהם גם אתה, שהגבת רק בסוף המלחמה. לא מצאת נכון להרגיע את השחקנים, שחששו שRTF תנקוט צד במערכה הזאת?

"RTF נקטה צעד- צעד של הבהרה שנתן לבריתות תאריך לסיום."

מה הכוונה?

"הלחץ, שבסוף צלח, היה בתאריך ברור וידוע לסיום המלחמה- אחרי סוף הקרבות הגדולים."

במידה והבריתות לא היו מסכימות לסיום המלחמה, באיזה צעד הייתה RTF נוקטת?

"RTF הייתה מפתיעה. לכולנו יש שפנים בכיסים. הצעד אינו משנה."

"הקטע של IR מוצה מזמן. הם היו צריכים להתפרק."

המלחמה של RTF מול IR היא אחד הנושאים המרתקים בשרת. IR, עוד מגלגוליה הקודמים, DGU למשל, מעולם לא ידעה יחסים מעולים עם RTF. אולם, כיום המצב גרוע פי כמה. חוסר כבוד הדדי, התכחשויות בפורום. משתמשים שמגיבים על הודעות של האוייבים שלהם, אפילו אם באופן אישי במסן, בקללות כמו "שילך להזדיין", "כל RTF חארות", "IR ברית עלובה של חוות" וכדומה. ומצטער על המילים הקשות, אולם זה בא בכדי להבחין עד כמה המצב בין הבריתות הללו מכוער.

בנושא אחר. יש לכם מלחמה מול IR, מלחמה שנמשכת כבר חודשים. מדוע אינכם מסיימים את המלחמה? מה המטרה שלה? מה אתם מנסים להשיג?

"הקטע של IR נגמר מזמן. מבחינתי הם היו צריכים להתפרק ולהבנות מחדש על הבסיס הטוב, משהו שיתן לנו אקשן בעתיד."

אתה יוצא מלחמה, בשביל לפרק ברית סתם, רק בכדי שבעתיד תכין לך משהו יותר טוב?

"אני לא יוצא למסע פירוק. אני אומר מה הייתי עושה במקומם."

הם לא רוצים להתפרק. מה הקטע של המלחמה?

"IR מצתה את עצמה לפני חודשים כשהתחילו לקבל שחקנים בלי הגבלת צבא או ניקוד. כשהפעילו לפחות 5 שחקנים כפולים."

אשאל שוב. מה המטרה של המלחמה, מה אתם מנסים להשיג?

"אנחנו לא במלחמה. רק מי שרוצה אצלנו נלחם. אין אצלנו גיוס, עלייה בגנרלים וכו'. בדרך כלל אין יותר מ7-10 תוקפים.. רק היום בגלל אמבוש שעשו עלינו IR עם 20K יחידות פעלנו בצורה די כוללנית."

אתה אומר בעצם, שלקחתם את IR בתור שק חבטות? פשוט יש קבוצה של שחקנים שעושים בה ניסויים? מנסים עליה אסטרגיות חדשות?

"אני אומר בעצם שיש שחקנים בIR שמנסים את מזלם בתקיפות לכל אורך התקופה האחרונה, ושאנחנו מגיבים עם קצת יותר כח. שחקנים כמו SPARTA77 שכבר איבד יותר מ2000 ספינות צי בחודש האחרון אבל עדיין ממשיך לבנות ומנסה לסגור נמלים, שחקן כמו FORZA JUVE שמנסה לתקוף חבר RTF, ויש עוד שמות. אנחנו רק מגיבים. רק יותר חזק ונשארים עד שעושים נזק מקסימאלי."

"הם ניסו להגיע להסכם- רק ההנהגה לא תותקף. זה מביש."

IR לא פנתה אליכם בשביל לסיים את הדבר הזה? הפסקת אש? משהו? הרי קשה לי להאמין! בכל תקופתה של RTF לא נעשתה התעללות שכזו בברית. חודשים שאתם רק נלחמים בIR בנונסטופ בלי הפסקות אש ובלי כלום.

"לא כל כך היו פניות. יש גם תקיפות על בריתות אחרות אבל לא משהו מאורגן. IR נותנים לנו את כל התרוצים לזה- אז לומר שאנחנו מתעללים זה בולשיט. אם אני רואה שחקן IR שמוציא בזיזה (AHARON) על שחקן RTF- אז אנחנו נגיע אליו. וגם אם אחרי שעתיים שלוש בדרך הוא ביטל את הבזיזה (זה מה שהוא עשה) אנחנו עדיין נגיע לכל עיר שלו. ואחרי זה הוא מתלונן שהוא חדש בIR ולעולם לא תקף אז למה אנחנו עושים לו את זה. זה משחק. משחק התמימות."

אבל המצב הקיים, זה שIR, למעשה, חסרת כוח - אין לה יכולת ממשית לתקוף אתכם, או להגיב לתקיפות שמתבצעות מSOF. מדוע אינכם נותנים לה הפוגה? אני בטוח שהיא תכבד זאת ולא תתקוף אתכם.

"אז איך אתה מסביר את ההתארגנות שלהם הלילה עם 20K יחידות לפחות ולפחות 2000 ספינות שהגיעו ל50:54 ב2 בלילה ?"

אני בטוח שהם הצליחו באיזו צורה לגייס יחידות. בתקופה האחרונה הם לחמו בצורת גרילה. אולי החליטו לשנות כיוון?

"אולי. אבל הם נלחמים, מיוזמתם. הם מאיימים, מיוזמתם. אז מה הבעיה?

מה, חבר שלך Y8989 לא מתעורר ב2 בלילה ומנסה לבזוז את דניס? בקיצור, זה משחק מלחמה. אלו שתוקפים בIR לוקחים את הסיכון שזה משפיע להם על כל הברית. בכל מקרה, אלה שאוהבים מלחמות ואסטרטגיה משני הצדדים = נהנים."

מה שאתה אומר, בעצם, זה שIR נהנית מהמלחמה, ורוצה בה? שהיא זו שתוקפת אתכם מיוזמתה ואינה פונה אליכם למימוש הפסקת אש?

"אני אומר שמי שמוציא תקיפה תחת IR - יודע שאנחנו נהנים מזה. אז כנראה עושה את זה בהנאה.

איזה הפסקת אש הם יכולים לרצות ? ביקשו ממני הפסקה שכוללת אי תקיפה על חברי ההנהגה שלהם. ובמילים אחרות "תבזזו את מי שאתם רוצים חוץ מ8 חברים". זה היה מביש."

באמת הייתה בקשה כזו להפסקת אש? זה היה אמור להיות ההיפך. שיבזזו רק את חברי ההנהגה ולא את חברי הברית.

"שחקני הברית שהם מגייסים זה כמו שומנים ועורף שיספגו תקיפות במקומם. וזו היתה יוזמה של Y8989! עם כל הכבוד, יוזמה נחותה. שאלתי אותו אם הוא מורם מהעם שהוא חושב ומציע כזו הצעה."

ומה הוא ענה?

"הוא ענה "כשההנהגה נפגעת, העם רוצה לנקום". הוא חושב שהוא מנהיג במציאות ויש לו עם של נתינים."

ידוע שיש סכסוך בינך לבין אורי בתקופה האחרונה. ממה זה נבע? עד לפני חודש נטען כי היחסים בין אורי לבינך הם יחסים מעולים.

"זה איפה שהוא התקמט כשהוא התחיל עם הדרישות המופרכות הללו."

יש לך חברים בIR?

"יש :)"

שמות? =]

"לא תודה. בIR יש איסור מוחלט לדבר איתי. ואני לא מדבר על מרגלים חלילה אלא על שחקנים שבקשר איתי. אבל IR ישר מצמידים לאחד כזה שם של מרגל ואין לי מושג למה."

מה אתה חושב על הפעולות שIR מבצעת? על חוסר האפשרות של שחקנים להגיב בפורום ועל דברים שאתה בעצמך כותב כאן בראיון הזה?

"אני חושב שבשורה התחתונה IR ירו לעצמם ברגליים. לא מישהו אחר. חטא הגאווה. שחקני מפתח כבר עזבו שם, והטובים שנשארים, רובם זה מתוך גאווה, במקום להגיד "וואלה, הדרך מיצתה את עצמה והגיע הזמן לדרך חדשה".

גם אם יש כזו רוח להראות בשרת שאנחנו מתעללים או כל תיאור לא יפה אחר, לא אני מחובר למחשב של שחקן IR כשהוא מוציא תקיפה על שחקן RTF, אבל כן, אני זה שיראה אותו ואדאג להגיע אליו, אם אפשר - ראשון."

מה אתה היית עושה כדי להפוך את השרת הזה לטוב יותר?

"אז אולי יש גוש כמו שאתם קוראים, או ציר. לכן גם אלו שבצד שני יכולים לבנות משהו חדש בצורה מסודרת, חדש ומבוסס שיוכל לתת מענה עוד חודש חודשיים. עד אז לא יהיה שינוי רציני."

תגובה רשמית של IR

  • חבל לנו שזו רמת הראיון שאליה מגיע אדם בלבד, וחבל לנו שאדם לוקח את המשחק בצורה כל כך אישית. תגובה שלנו- שקולה ומחושבת תינתן בהמשך כשהעניינים ירגעו ושלא נגיב מהלב וייצא לנו ראיון דומה לזה שכרגע מופיע, בתודה הנהגת IR.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית