FANDOM

הסקר השבועי

אין סקר

כתבות נוספות באותו נושא

אין כרגע כתבות נוספות.

קישורים

אין קישורים נוספים.

ראיון עם מנהיג ע-כ-ה, עודד
מאת: AngelDream | תאריך:06/10/2010

עודד, מנהיג ע-כ-ה, הצליח להקים ברית של שחקנים בינוניים ולפתח אותם לרמה גדולה, בברית איכותית שמאגדת 37 שחקנים עם ממוצע של 129,000 נקודות, אשר הוקמה לפני כחצי שנה בערך.

בתקופה האחרונה, התעורר ויכוח עז בין הנהגת הברית, שהובילה לפיצול ע-כ-ה לשתי בריתות- ע-כ-ה וFENIX. גנרל הברית, מאיר, פרש במחאה וטען כי מילתו בברית לא נחשבת וכי עודד מחליט דברים על דעת עצמו.

לאחר שמאיר פרש, ביצע עודד ניפוי יסודי בברית, כחלק מהפקת הלקחים מהמלחמה מול אקדמיית סולו.

אז כיצד לעודד הגיעה ההשראה לפתיחת ברית ע-כ-ה? "את ההשראה לפתיחת הברית קיבלתי מברית ש-ל-י, שמשכה הרבה תשומת לב בשרת. ראיתי את העובדה ששחקנים עמלים בכדי להתפתח ולהתחזק, ובסופו של דבר גומרים את עצמם במקום שנקרא "האקדמיה של נמסיס וRTF". זה גרם לי לפתוח ברית שתמשוך את השחקנים אליה, ותתן את המענה הדרוש מברית חזקה, שמוכנה ודרוכה בכל עת. ברית האקדמיה RTF-N לא נותנת את המענה הדרוש מברית אקדמיה גדולה וחזקה. השחקנים שנמצאים שם לא נלחמים בכוחות עצמם, אלא מקבלים גב ברוב הדוחות שלהם." אומר עודד, שהמשיך לענות על הראיון שלנו בצורה שוטפת, כאילו ידע את השאלות מראש.

איך הצלחת לקדם את הברית שלך מברית ממוצעת לשחקנים חדשים לברית חזקה ולוחמנית עם קשרי דיפלומטיה ענפים שיכולה בקלות להיות הנציגה של הטופ 20?

"הכל התחיל ממקבץ של שחקנים חזק ויעיל, אשר היה נאמן לע-כ-ה מיומו הראשון, מה שנתן את הדחיפה קדימה לברית. כמובן, שהנהגת הברית פועלת להדריך, לסייע בזמן אמת, לעזור בצורה דיפלומטית וכו', מה שעזר לכוח ולאחדות בברית. המחשבה שאתה נמצא במשפחה, ולא בעוד ברית סגורה עם מספר שחקנים מסויים מעניקה לך תחושה אחרת."

בתקופה האחרונה ע-כ-ה התפצלה בעקבות סכסוך שלך עם מאיר. מה קרה?

"הנהגת הברית החליטה לקיים הצבעה בברית שהנושא בה הוא שינוי שם הברית. בעקבות כך ענו מספר מסויים של שחקנים כי ברצונם לשנות את שם הברית. החלטתי לרצות את מאיר (גנרל הברית לשעבר) שרצה מאוד לשנות את השם, ולכן סגרתי את ההצבעה מהר מאוד (בסה"כ 3 שעות אחרי פתיחתה). לאחר מכן באו אין ספור תגובות להחלטה בפורום ובמשחק, אשר לא היו מעוניינים בשינוי שם הברית, בטענה שהם נכנסו לע-כ-ה כששמה היה ע-כ-ה ולא בשם אחר. נוסף על כך, שחקנים בתוך הברית המשיכו להצביע נגד ההצעה.

לכן, שיניתי את שם הברית בחזרה לע-כ-ה, מה שגרם למאיר לעזוב את הברית בטענה שאין לו מילה בברית, והכל נעשה כראות עיניי בלבד. לאחר משא ומתן עמו, מאיר חזר לע-כ-ה.

לאחר החג אשר במהלכו לא נכנסתי לאיקרים, גיליתי שמאיר מדבר עם אנשים בתוך הברית ומארגן אותם ליציאה ופירוק ע-כ-ה.

על כן העפתי את מאיר מהברית ואת כל חבריו.

האם לא חשת בצורך להתייעץ עם מאיר לפני שינוי השם בשני?

"שאלת השאלות. כאשר מנהיג ברית רואה לנגד עיניו התקהלות ענקית שסותרת את ההחלטה, הוא עושה צעדים קריטיים ללא התייעצות קודמת."

האם אתה חש כעס כלפי מאיר בעקבות המקרה?

"בתחילה היה כעס מסויים על הדרך שבה הוא בחר להרוס את ע-כ-ה, אך לא נתתי לזה הרבה זמן להיות בתוכי ושיחררתי את מאיר לדרכו. הוא גרם לי לעשות צעד שתמיד רציתי לעשות- וזה להוציא מהברית 12 שחקנים שאינם פעילים מלחמתית בברית. בעקבות כך ירדה הברית ממיקום 9 למיקום 14-15. לא היה לנו חשש קטן בנושא, כי המטרה מקדשת את האמצעים, והמטרה- ברית לוחמת.

אגב, השחקנים שהוצאו כעת נמצאים בבריתות סולו אקדמיה, RTF-N וGAG שאנו נלחמים בה כעת.

אם מאיר יפנה בבקשה לחזור אתה תקבל אותו?

"בשמחה רבה, אך עם תנאים מגבילים. הוא לא יקבל את הגנרל, ואני אבהיר לו את הנתונים על הדרגה שיקבל כדי להפחית את צערו מהחלטות שאני אקבל. היו לו טענות כמו 'הרסת את המילה שלי בברית', אז נפעל בצורה כזאת שהוא לא ירגיש דברים כאלה יותר."

אחרי פרישתו של מאיר ביצעתם ניפויים בברית. מדוע?

"במלחמה האחרונה שלנו מול סולו אקדמיה הייתה הרגשה מסויימת שכמה מחברי הברית לא עושים כלום. פשוט ממשיכים לבזוז שחקנים שלא קשורים למלחמה ולא עזרו במה שהיה צריך כגון- זהב, משאבים, סיוע בזמן אמת. הם גם לא תקפו כלל וכלל חברי סולו אקדמיה. אותם הוצאנו מהברית, אנחנו לא רוצים אצלנו שחקנים שלא נותנים יד ורק מוכנים לקבל. ממה שאני רואה, הם מצאו את עצמם ונכנסו לבריתות שכנראה לא דורשות צורך בלחימה/עזרה."

אגב המלחמה מול סולו-א, אלו לקחים הפקתם ממנה?

"כמו שאתה רואה- צריכים להיות רציניים ולא להכנע למיקום. לקחת סיכון, ולהוציא 2.5 מיליון נק' כלליות מהברית- והנה התוצאות, הברית מתפתחת יפה, רק הלוחמים בברית. כעת העברנו אלינו את שחקני ע-כ-הN על מנת לבחון את ביצועיהם במלחמה מול GAG. יצא מזה רק טוב אפשר לומר."

מה אתה מצפה מהברית שלך לעתיד?

"פשוטו כמשמעו- ברית לוחמת. המיקום 8-9 לעת עתה, יספק אותנו. לאחר מכן, נראה איך אפשר יהיה לקדם את ע-כ-ה למיקום גבוה יותר. באותה נשימה, ע-כ-ה חושבת קודם כל על חברי הברית שיהיו לוחמים, ולאחר מכן על המיקום- והוכח כך במעשים."

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית