FANDOM

הסקר השבועי

מי תנצח במלחמה?
 
33
 
29

הסקר נוצר ב08:36 ב באוגוסט 12, 2010, ועד עתה 62 אנשים הצביעו.

כתבות נוספות באותו נושא

אין כרגע כתבות נוספות.

קישורים

אין קישורים נוספים.

לאחר למעלה מעשרה ימי לחימה, מדווח על סיכום בין SOF לנמסיס: המלחמה תסתיים
מאת: AngelDream | תאריך:12-21/08/2010

סיום המלחמה

לאחר הדיווח בIKN- יצאה הודעה רשמית מצד נתי, מנהיג SOF, על פיה, מבצע "מטבע צדדי" SOF VS NMSIS מסתיים.

מתוך ההודעה:

שבת שלום לכולם..

אני מנהיג ברית SOF מודיע על סיום הלחימה עם NMSIS.

SOF ו-NMSIS ימשיכו לשתף פעולה לאור ההבנות שהגיעו הצדדים.

זאת ההזדמנות להגיד שאפו לשני הצדדים.. שני הצדדים נתנו פייט שגמא לא ראה הרבה אבל הרבה מאוד זמן!! כל הכבוד לכולם אני אישית מאוד נהנתי, רק דבר אחד הרס וזה הבאגים שהיו...

שיהיה המשך יום מצויין...

על פי הפרסום המוקדם בIKN, הובהר כי המלחמה תסתיים כאשר יסתיים 2 קרבות הענקים "BIOFORGE" , אשר אחד מהם הוא בעל למעלה מ750 סיבובים. מכשהסתיימו הקרבות, נתי מנהיג SOF פירסם את ההודעה הרשמית בפורום.

על פי המקורות, נתי עוד לפני כן פירסם את המידע על סיום המלחמה בהודעת שרשרת, כאשר חברי נמסיס בכלל לא ידעו על סיום הלחימה.

דווח כי אריק, מנהיג RTF, דחף את הצדדים להגיע להבנות ולשקם את היחסים ביניהם.

חשוב להזכיר, שברית SOF הכריזה את המלחמה על נמסיס לאחר שורה של תקריות דיפלומטיות בין הבריתות, ולאחר שאימצה את סברס כברית הבת שלה- אשר נלחמה לפני כן בברית NMSIS. לא סביר שהבריתות יחזרו פתאום לשיתוף פעולה בתור ציר אחד ביחד עם RTF, אך כן צפוי שהבריתות יפגינו כלפי חוץ יחסי ידידות ושיתוף פעולה חם, כמו שהיה לפני המלחמה, אף שהיה ידוע כי היא יכולה לפרוץ בכל רגע.

לסיכום, לאחר למעלה מעשרה ימי לחימה, הסכסוך הצבאי בין ברית SOF לברית נמסיס מסתיים.

פרטי הפסקת האש: שיחה עם נתי

מתוך השיחה עם נתי:

  • האם סיום המלחמה כולל הפסקת אש? שלום?

כן, כמו שרשום בהודעה שלי בפורום. שיתוף פעולה. אני מאמין שמן הסתם גם השלום יחזור.

  • האם נכונה השמועה שאריק הוא המגשר בעניין הזה?

אכן, אריק המגשר. אולם, השיחות וההבנות נעשו ביני לבין הנהגת נמסיס. אני מאמין שהכל יחזור להיות כמו שהיה..

  • ברית נמסיס דיברה על לפרק את SOF, הסוף של SOF, וברית SOF דיברה על להחליף את נמסיס בברית סברס בציר. המלחמה הציתה גם את הסכסוך בין SOF לIR.. איך מנקודה כזאת הגעתם להסכם?

SOF לא דיברה על להחליף אף אחד, אולי היו קולות כאלה פה ושם.

לגבי פירוק SOF כבר מעל לשנה וחצי שמנסים לפרק אותנו ואי אפשר. מנקודה הזאת הגענו להסכם, כי זה מה שקורה כששמים את הכעס בצד, אתה רואה את הדברים בצורה שונה.

לגבי IR- אני מבטיח שהם ישלמו ביוקר.

  • ומה לגבי סברס?

סברס, הכל נשאר אותו הדבר.

יש להם הסכם עם נמסיס של חודשיים.

הסכם אי תקיפה.. אחרי זה נראה מה יהיה..

  • ולגבי השיתוף פעולה שלכם איתם?

נכון להרגע אין שינוי בשיתוף הפעולה..

אף אחד לא יכול לדעת מה יהיה מחר, "לטנגו צריך 2".

כתבת המלחמה (לא רלוונטי)

אמרו לכם שאין מצב? שהכל יפה? שיש שלום וכבוד הדדי?- לאחר שבועות של סכסוכים בין ברית SOF לברית נמסיס, שתי בעלות ברית בציר RTF, ביום שני, 10/08, בוטל הסכם השלום בין השתיים והוכרז בפורום על מלחמה לא רשמית על ידי ברית SOF.

בהכרזה על המלחמה, מנהיג SOF- נתי, טוען כי היא באה לאחר תקיפה של שחקן נמסיס על שחקן SOF, ומתוך חוסר כבוד שרוכשים שחקני נמסיס לSOF.

חשוב להזכיר, שהסכסוך בין נמסיס לSOF עלה על פני השטח לאחר שSOF הכריזו מלחמה על ברית IR וIR-S, כאשר IR-S הייתה חלק ממלחמת "נמסיס נגד השרת", וIR נלחמה מול RTF. נמסיס כינתה את SOF ככאלו שאוכלים את פיגרם שאחרים, וגינתה את ההכרזה. לאחר מספר ימים, ביטלה SOF את ההכרזה, אולם גם אחר כך הועלו הכפשות פומביות בין SOF לנמסיס.

הכרזת המלחמה, מביאה לפיצוץ בין בריתות הציר של RTF, ומעלה תהיות לגבי האחדות של הציר, כפי שנראה עד לא מזמן. כפי שנחשף לפני כשבוע, ברית נמסיס הציעה לסברס להחליף את SOF בציר RTF, ועל פי פבל- כל זאת נמסר לSOF, שכנראה- חיפשה נקמה.

על פי המקורות, ברית נמסיס מחזיקה כ-2 בעלות ברית במלחמה הזו: IR וBIA. נוסף על כך, דווח כי ברית סברס העבירה שחקנים רבים לברית SOF לקחת חלק במלחמה, וברית IR העבירה שחקנים לנמסיס. אולם, ברית נמסיס טוענת כי אין שום הוכחה להעברת שחקנים לבריתה. הברית טוענת כי לא קיבלה אף שחקן לבריתו במהלך המלחמה, משום ברית שהיא.

אולם, בניגוד להכחשת נמסיס, IR אינה מכחישה כי העבירה שחקנים אליה, ובפורום המשחק- משיחה בין מנהיג IR, אורי, לשחקני סברס- התגלה כי IR אכן מעבירה שחקנים לנמסיס, כדוגמת- נוי המימון, ופארוק.

ברית IR טענה כי כל עוד אין הסכם בינה לSOF או לסברס, זכותה המלאה להתערב במלחמה, ועוד הוסיפה, כי השחקנים עברו בעצמם ואינם מייצגים את IR, או את האינטרסים שלה. בתשובה לטענות כי גם RTF אינה מתערבת, ציינה IR כי ברית RTF בשלום עם שתי הבריתות וIR פועלת בידידות עם נמסיס.

אולם, ניתן למצוא ברחבי פורום המשחק ובתגובות האתר, הכחשות והתנערות מהעזרה לנמסיס:

"אתה יכול לשאול את RTF ואת אריק.

לפני מספר חודשים יצאו כמה שחקנים מהברית IR

כיוון שהם רצו להתנקם בחברי RTF.

הם אכן יצאו אבל הם קיבלו הודעה רישמית שהם אחראים לעצמם

ואם הם יותקפו לא נוכל לספק להם הגנה.

ואת אותה תשובה קיבל אריק כששאל מה המצב.

IR תנסה לעזור לחבריה לפתור בדרכים יפות.

אך היא לא מארגנת או לוקחת אחריות.

וכל שחקן שיצא אם תשאל אותו יגיד לך זאת."

בתגובה זו אורי מבהיר כי שחקני IR שיצאו להגנת נמסיס פועלים על פי שיקול דעתם האישי, וכי הנהגת IR אינה אחראית על פעולותיהם, ועל כן גם לא תהיה אחראית לספק להם הגנה כתוצאה מפעולות כאלו או אחרות שביצעו מחוץ לברית IR.

פרט נוסף וחשוב לציון, הוא העובדה שברית ע-כ-ה חזרה לעצמה, לאחר שהפכה לאקדמיה של IR למספר ימים. על פי מקורות, ברית ע-כ-ה הפכה לאקדמיה של IR כתוצאה מרצון להתגרות בפעולה של SOF- שהפכה את סברס כאקדמיה שלה רק בכדי שנמסיס תפסיק לתקוף את סברס. אולם, אורן, מנהיג IR השני הודיע כי ברית ע-כ-ה חזרה לעצמה עקב האמונה כי בתקופה הנוכחית בריתות אקדמיה לא יכולות להצליח וכי היא עדיפה כבעלת ברית על פני אקדמיה.

דוחות הקרב

נמסיס:

סה"כ- 85 דוחות ניצחון

SOF:

  • img440.imageshack.us/img440/7651/nms1.jpg
  • img844.imageshack.us/img844/3324/nms2.jpg

סה"כ- 69 דוחות ניצחון

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית